annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verveling slaat toch wel hard toe pffff

Topic gestart op: 06-04-20 11h43

Antwoorden: 18 antwoorden

Dvd0071
Gewaardeerd verkenner

Verveling slaat toch wel hard toe pffff

OPGELOST

Kunnen we hier geen virtuele game in elkaar flansen ?grtz

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Dvd0071  als dat ging dan deden we dat direct natuurlijk. Maar het is inderdaad wel dat bij de meeste ( de verplichte thuis blijvers ) de verveling begint , denk ik toch. Ik ga nog wel een langere tijd thuis zijn vrees ik maar goed ik verveel mij ook bij vele momenten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
patrick2
Wijze
Wijze

@Dvd0071  als dat ging dan deden we dat direct natuurlijk. Maar het is inderdaad wel dat bij de meeste ( de verplichte thuis blijvers ) de verveling begint , denk ik toch. Ik ga nog wel een langere tijd thuis zijn vrees ik maar goed ik verveel mij ook bij vele momenten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Ik ben een nieuw spel begonnen op mijn playstation. "God of War". Ligt al een tijdje in mijn kast, maar nu heb ik tijd om er eens aan te beginnen.

En dan ook eens mijn ramen gewassen, zo hou ik mij op dit moment bezig. Maar met dit weer zit ik liever met vrienden op een terras. We moeten met zijn allen toch nog proberen vol te houden.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  aan de playstation zou ik ook nog eens kunnen doen maar de goesting is ver te zoeken.

Wegens de gezondheid op dit moment zal zwaarder werk niet gedaan kunnen worden dus geen vensters wassen. 

Dat terras lijkt me wel wat ,lekker dan maar in de tuin , pc open zetten en iedereen uitnodigen via de skype. Hoe vindingrijk we niet moeten zijn nu. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Dvd0071
Gewaardeerd verkenner

Haha super game wel niet het gemakkelijkste maar toch vette game 

Vraagje hoe lang durrt het heigenlijk voor ik mijn tribe scout of verkenner badge krijg ?grtz

patrick2
Wijze
Wijze

@Dvd0071  dat ligt er aan .... Het hangt af hoeveel je post en pluimen je geeft en krijgt en je lidmaatschap dus hoe lang je hier actief / lid bent. Je kan hier drie maanden actief en lid zijn en 3000 posten in eens plaatsen en 1000 pluimen ontvangen maar dat wil niet zeggen dat je dan ook ineens in rangen gaat stijgen. als je dat nu in een jaar doet is het weer wat anders. Dus geleidelijk aan zal dat komen. Ik en @Cdt24801 hebben er ook heel lang over gedaan om tot sjamaan te komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen