annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verveling slaat toch wel hard toe pffff

Topic gestart op: 06-04-20 11h43

Antwoorden: 18 antwoorden

Dvd0071
Gewaardeerd verkenner

Verveling slaat toch wel hard toe pffff

OPGELOST

Kunnen we hier geen virtuele game in elkaar flansen ?grtz

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Dvd0071  als dat ging dan deden we dat direct natuurlijk. Maar het is inderdaad wel dat bij de meeste ( de verplichte thuis blijvers ) de verveling begint , denk ik toch. Ik ga nog wel een langere tijd thuis zijn vrees ik maar goed ik verveel mij ook bij vele momenten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
Gregory
Wijze
Wijze

@patrick2Nu je over rangen spreekt, vraag ik me af wat de volgende rang van @Cdt24801 zal zijn.

Denk dat die niet meer hoger kan

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

@patrick2Nu je over rangen spreekt, vraag ik me af wat de volgende rang van @Cdt24801 zal zijn.

Denk dat die niet meer hoger kan


Da's correct, voorlopig tenminste heb ik momenteel de hoogst te bereiken rang behaald.

Ik zeg voorlopig tenminste omdat het niet ondenkbaar is dat de CM, eenmaal genoeg Tribers die rang gehaald hebben, nieuwe rangen gaat toevoegen om het ook voor de die hards nog uitdagend te houden.

Maar dat is toekomst, staat sowieso nog in de sterren geschreven.

Of het zou moeten zijn dat er na de OTY badge Sjamaan nog meer badges bestaan die ze voorlopig nog niet gepubliceerd hebben, dat kan ook.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze


@Cdt24801  schreef:

@Gregory  schreef:

@patrick2Nu je over rangen spreekt, vraag ik me af wat de volgende rang van @Cdt24801 zal zijn.

Denk dat die niet meer hoger kan


Da's correct, voorlopig tenminste heb ik momenteel de hoogst te bereiken rang behaald.

Ik zeg voorlopig tenminste omdat het niet ondenkbaar is dat de CM, eenmaal genoeg Tribers die rang gehaald hebben, nieuwe rangen gaat toevoegen om het ook voor de die hards nog uitdagend te houden.

Maar dat is toekomst, staat sowieso nog in de sterren geschreven.

Of het zou moeten zijn dat er na de OTY badge Sjamaan nog meer badges bestaan die ze voorlopig nog niet gepubliceerd hebben, dat kan ook.


Hoop ook dat ze rangen toevoegen, @Cdt24801.  Want als ze het niet doen en je blijft promoveren dan zit je in een Finite Field.  Dit wil zeggen dat je terug onderaan begint

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Zoals bvb in  CoD. Mijn broer heeft dat spel 12 keer tot maarschalk (of zoiets) gespeeld. Hij zei er wel bij dat wanneer hij na maarschalk opnieuw moest beginnen hij niet al zijn wapens enz kwijt was. Hij moest dus niet echt van nul herbeginnen.

Ik heb dat ook ff gedaan en ben tot master sergeant geraakt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @Cdt24801 

Wij spelen af en toe COD Warzone met de collega's om zo aan "Team Building op afstand" te doen. (via voicechat)

Communicatie is belangrijk!! 🤣

Groetjes,
Shop Medewerker
Tom


Leden met de meeste pluimen