annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voordelen aan nu thuis zijn

Topic gestart op: 08-04-20 12h43

Antwoorden: 9 antwoorden

Schumi_wk
Veteraan verkenner

Voordelen aan nu thuis zijn

Misschien ook een keer het positieve bekijken aan het virus en het feit dat we nu thuis zijn.

- Ge kunt in de zon genieten van 25°.
- Je kan de lenteschoonmaak in je tuin houden.
- Als het weer ietsje minder is kun je de lentekuis binnen houden.
- Online een cursus volgen via de vdab opleidingen volgen.
- Zoeken naar je oude schoolmakkers op sociale media.
- Gamen (als de kuis gedaan is).

En niet te vergeten er is de top 2020 op Nostalgie

Ik zou zeggen vul maar aan, en waarom deze post niet gebruiken om mensen er nog een keer op te wijzen dat appels nu niet buiten mogen liggen, ze gaan veel vlugger in de vuilbak mogen. Juist é @patrick2 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
GreetL
Aspirant scout

bestaat videoland eigenlijk nog?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@GreetL  ja want daar heb ik een abonnement op. Je kan je daar dus op abonneren voor de Nederlandse series en programma's en films en dergelijke.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
gc73gc
Ervaren verkenner

Goede ideeën die ik ook nog zelf wil aanvullen.

  • gratis (populair-) wetenschappelijke videocolleges volgen over allerlei onderwerpen via Universiteit van Vlaanderen
  • gratis een nieuwe taal leren via Duolingo leuk voor wanneer we opnieuw mogen reizen naar het buitenland 😀
  • op verkenning gaan in je eigen tuin of buurt en aan de hand van de gratis app ObsIdentify allerlei dieren of planten leren herkennen, downloaden voor Android of iOS, korte inleiding op YouTube.
  • voor wie geen Netflix heeft, via VRT NU zijn heel wat series, docu's en zelfs enkele films te bekijken
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Ik ga een wandelingske gaan maken, genoeg vitamine D opdoen voor een paar dagen.

patrick2
Wijze
Wijze

@Schumi_wk  ik zit toch buiten in de zon. De honden liggen er naast dus die genieten ook en de katten zijn ook buiten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen