annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorstel faq Tribe

Topic gestart op: 22-12-19 13h07

Antwoorden: 9 antwoorden

Movieman
Aspirant genezer

Voorstel faq Tribe

OPGELOST

Is er geen mogelijkheid om de terugkerende vragen gesteld door de Tribers in een faq Tribe te zetten. Makkelijk terug te vinden op de beginpagina van Tribe. Zoals oa. de badges, hoe kan je hogerop komen in Tribe enz. dus eigenlijk vragen gesteld door meestal de nieuwe maar ook zelfs de doorwinterde Tribers. Enkel voor wat Tribe als forum zelf aangaat. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
NelsonM
Orange-werknemer


@Movieman  schreef:

Is er geen mogelijkheid om de terugkerende vragen gesteld door de Tribers in een faq Tribe te zetten. Makkelijk terug te vinden op de beginpagina van Tribe. Zoals oa. de badges, hoe kan je hogerop komen in Tribe enz. dus eigenlijk vragen gesteld door meestal de nieuwe maar ook zelfs de doorwinterde Tribers. Enkel voor wat Tribe als forum zelf aangaat. 


Hallo @Movieman,

Goede idee ! Ik geef het door an het team 🙂

Groetjes,

NelsonM

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Amss789
Gewaardeerd verkenner

Dat zou ik ook wel willen weten.

NelsonM
Orange-werknemer


@Movieman  schreef:

Is er geen mogelijkheid om de terugkerende vragen gesteld door de Tribers in een faq Tribe te zetten. Makkelijk terug te vinden op de beginpagina van Tribe. Zoals oa. de badges, hoe kan je hogerop komen in Tribe enz. dus eigenlijk vragen gesteld door meestal de nieuwe maar ook zelfs de doorwinterde Tribers. Enkel voor wat Tribe als forum zelf aangaat. 


Hallo @Movieman,

Goede idee ! Ik geef het door an het team 🙂

Groetjes,

NelsonM

Cdt24801
Wijze
Wijze

@NelsonM 

Fijn, we zijn benieuwd 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Movieman  ik ben het helemaal eens met je voorstel ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Movieman 

Klopt, dat zou eigenlijk wel zo mogen zijn.

Nu staan er wel enkele algemene dingen in de rubriek "de Orange Community", maar dus niet hetgeen jij aanhaalt => "Welkom - Community Guidelines"

Werk aan de winkel voor de CM en Mods 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen