Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-12-19 13h07
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Is er geen mogelijkheid om de terugkerende vragen gesteld door de Tribers in een faq Tribe te zetten. Makkelijk terug te vinden op de beginpagina van Tribe. Zoals oa. de badges, hoe kan je hogerop komen in Tribe enz. dus eigenlijk vragen gesteld door meestal de nieuwe maar ook zelfs de doorwinterde Tribers. Enkel voor wat Tribe als forum zelf aangaat.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Movieman schreef:
Is er geen mogelijkheid om de terugkerende vragen gesteld door de Tribers in een faq Tribe te zetten. Makkelijk terug te vinden op de beginpagina van Tribe. Zoals oa. de badges, hoe kan je hogerop komen in Tribe enz. dus eigenlijk vragen gesteld door meestal de nieuwe maar ook zelfs de doorwinterde Tribers. Enkel voor wat Tribe als forum zelf aangaat.
Hallo @Movieman,
Goede idee ! Ik geef het door an het team 🙂
Groetjes,
NelsonM
Dat zou ik ook wel willen weten.
@Movieman schreef:
Hallo @Movieman,
Goede idee ! Ik geef het door an het team 🙂
Groetjes,
NelsonM
Klopt, dat zou eigenlijk wel zo mogen zijn.
Nu staan er wel enkele algemene dingen in de rubriek "de Orange Community", maar dus niet hetgeen jij aanhaalt => "Welkom - Community Guidelines"
Werk aan de winkel voor de CM en Mods 😋