Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-21 14h08
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heeft er nog iemand onbeschofte medewerker aan de lijn gehad bij klantendienst? Belde om een wijziging in mijn abonnement te doen en hij had daar precies geen goesting voor want kreeg als antwoord dat ik dat zelf moest doen via de Orange app. Had dan nog een andere vraag die te lang was voor hem. Was mijn vraag aan het stellen en kreeg 3 keer kort na elkaar "uw vraag - uw vraag - uw vraag" op een indringende manier te horen waarna hij aflegde. Als je zo de mensen op een helpdesk te woord sta, blijf dan thuis. Had dit op de facebook pagina van Orange gezet maar dat halen ze er binnen de minuut af. Daarna teruggebeld en zonder problemen door een andere medewerker geholpen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als je abonnement nu omzet dat kan is geen enkel probleem. Je kan ook wachten tot het automatisch gaat zoals ik de brief wordt voorgesteld of je kan deze aanpassing zelf al doen als je dat al wenst.
De Google nest speaker kan je altijd aan de verlaagde prijs krijgen bij je abonnement daar hoef je niet voor te wachten op die omschakeling. Je kan erop wachten tot je het nieuwe abonnement actief hebt gemaakt. Als je online de omschakeling doet dien je even te wachten omdat het moet doorlopen. Je kan ook naar de shop gaan bij jou in de buurt en de omschakeling regelen als ook direct de Google Nest speaker.
Hopelijk ben je zo geholpen met je vraag.
Als je abonnement nu omzet dat kan is geen enkel probleem. Je kan ook wachten tot het automatisch gaat zoals ik de brief wordt voorgesteld of je kan deze aanpassing zelf al doen als je dat al wenst.
De Google nest speaker kan je altijd aan de verlaagde prijs krijgen bij je abonnement daar hoef je niet voor te wachten op die omschakeling. Je kan erop wachten tot je het nieuwe abonnement actief hebt gemaakt. Als je online de omschakeling doet dien je even te wachten omdat het moet doorlopen. Je kan ook naar de shop gaan bij jou in de buurt en de omschakeling regelen als ook direct de Google Nest speaker.
Hopelijk ben je zo geholpen met je vraag.
Ja dank u.
Kan ik beter eens een Orange shop binnen wandelen. 👍
Het is en blijft altijd de vraag wie je aan de lijn krijgt op de helpdesk. Persoonlijk heb ik in al die jaren maar drie of vier keer gebeld en altijd goed geholpen geweest. Normaal gezien verstuur ik via Facebook Messenger en daar wordt ik toch goed geholpen en ook snel geholpen.
Het neemt niet weg dat de klantendienst / helpdesk beter kan maar daar zal hopelijk dit jaar verandering in komen.
Tja spijtig dat je dit nergens via een tevredenheidsenquête ofzo kunt melden. Nog nooit meegemaakt op deze manier, bij geen enkele klantendienst.