Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-03-20 01h28
Antwoorden: 38 antwoorden
@Cdt24801 bij ons in Tongeren is dat ook zo . Je plaat wordt meteen herkend en aan het einde van de rit weet de kassa het ook precies. Dus denk dat hier ook niet extra iets genoteerd gaat worden. Denk enkel een file van hier tot en met Brussel. Bij ons staan er wel mensen om alles te begeleiden , maar als de tien auto's of personen bereikt zijn zal de slagboom denk ik ook niet open gaan.
Stefaan ja hier is dat ook met EID. Voor de slagboom staat er een paal waar je je pas moet in doen. De plaat is in de parkeer garage waar mijn partner de auto in zet die wordt gecontroleerd op nummerplaat. Daar hebben we sinds kort geen kaartje meer nodig voor die paal. Ik gebruik de garage achter het huis daar is geen controle 🙂
Al die dingen ook pffff
Nee Stefaan , in het container park gaat het inderdaad hier ook op EID . Bij binnenkomst staat daar een paal voor je pas uit te lezen en gaat erna de slagboom open.
In de ondergrondse parking waar de tweede auto staat geparkeerd die heeft nummerplaat herkenning maar das wat anders 🙂