Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-12-20 11h21
Antwoorden: 20 antwoorden
Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten.
Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken.
Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in België komt men altijd een stap achter. Maar dit wordt stilaan ook al hier toegepast zoals bij Telenet en mobile vikings. Echt heel handig.
Ik vind dit tribe systeem heel omslachtig sorry als jullie daar anders over denken
Zeer goed voorstel , nu of het er zal komen ooit is de vraag.
-> Wat je ook kan doen is dit doen via de MyOrange app , zo doet Proximus het ook , je kan bv via de app van hun in contact komen met de klantendienst , en dit werkt ook zeer goed. <- Dit is dan mijn voorstel.
Groetjes,
bigMODDER
Ik heb enkel de orange tv app. Is de my orange app niet voor de mensen die ook met hun telefonie bij orange zijn aangesloten?
Ik heb namelijk enkel een tv met Internet aanbod bij orange.
@Janique dan heb je het pack Home Internet ? Want internet en tv in een Love pack is altijd met gsm erbij.
De My Orange app is inderdaad voor je gsm verbruik in de gaten te kunnen houden.
Ja inderdaad. Ik was orange al een tijd aan het opvolgen tot er de mogelijkheid was om in te stappen zonder verplicht een gsm abonnement bij hun te nemen en toen ik dit las in mijn clickx magazine ben ik direkt op de orange website gaan kijken voor meer info en heb ik dan ook beslist om de stap te wagen. Wel met een klein hartje. Had wat schrik dat de internet connectie wat te laag zou zijn voor mijn Netflix 4k streaming maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen problemen heb ondervonden.