Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-02-21 09h00
Antwoorden: 4 antwoorden
Sinds gisterenmiddag geeft onze 2.4 ghz WiFi constant problemen. Vanmorgen bij het opstaan was het weer van hetzelfde, de 2.4 ghz werkt niet, terwijl de 5 ghz frequentie probleemloos werkt.
De modem (Siligence) werd al verschillende malen gereset, dit werkt dan terug even normaal om na een bepaalde tijd in foutmelding te gaan. (Zendt wel wifi signaal uit, maar met 'uitroepteken', dus geen internet).
Help?
Beste Beire, Heb je al eens met de technische dienst gebeld ook zij kunnen perfect zien wat er aan de hand is , Is niet altijd nodig om een ander te kopen bij wie ben je aangesloten .ze komen ook bij jou kijken gratis als het aan het toestel ligt.Hoop dat het vlug opgelost geraakt .
Ter info:
Ondertussen is er een technieker van Orange langsgeweest, modem (oud model) werd vervangen door een nieuw model, sindsdien geen problemen meer.
Was dus een hardwareprobleem.
Beire
fijn om te horen dat het probleem opgelost is dat horen we graag .heel fijne zondag nog .
Als het herstarten of eventueel zelfs resetten van de modem/router niet helpt zou ik hem (laten) omwisselen voor een nieuw, goed werkend exemplaar..