annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

werking orange

Topic gestart op: 11-06-20 14h37

Antwoorden: 11 antwoorden

dino
Aspirant verkenner

werking orange

al sinds 28 mei ben ik aan het bellen met orange . ( klantendienst stuurt u door of legt gewoon telefoon in . hoofdkantoor wordt niet gewerkt blijkbaar , al een 1u30 dat de lijnen bezet zijn en je moet wachten ) gsm besteld, en betaald op 26 mei , levering binnen 48 uur .....   we zijn 11/6 en nog steeds niet hier en dossier is al verschillende keren in crissis gezet . al 3 keer zouden ze binnen 48 uur mij bellen . tot hier toe nog niks ...... dat is service aan een klant die meer dan 11 jaar bij jullie zit . Not ! 

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  geen probleem hoor. Je zegt hetzelfde als ik en proberen zo goed we kunnen te helpen daar zijn we voor. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@dino  beste wat je eens kan doen is via Messenger of Twitter een reminder sturen en vragen hoe het er mee staat. Hier op het forum zijn wij ook allemaal klant en hebben dus geen inzage in persoonlijke dossiers. Het is wel teleurstellend dit te lezen en als we een oplossing konden aanreiken dan met plezier. Je kan ook eventueel vragen het geld terug te storten , dat is een procedure die dan wordt opgestart en kan je als nog je toestel in een shop kopen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


dino
Aspirant verkenner

dit ben ik al aan het doen van 28 mei , elke dag mailen , bellen ....  en er komt geen vooruit gang . en probleem is als je annuleert kan je geen nieuwe gsm kopen met abonnement met u nr , tot de dossier behandeld is . 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze


@dino  schreef:

.......als je annuleert kan je geen nieuwe gsm kopen met abonnement met u nr , tot de dossier behandeld is . 


En waarom zou dat niet gaan? Je kan ten aller tijde je bestelling annuleren en je geld terug vragen en dan kan je ook een andere gsm kopen. Bij een annulering zou normaal gezien dan je aanvraag komen te vervallen , waardoor je dus als nog naar een shop kunt gaan en daar je gsm te kopen en te koppelen aan je abonnement. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
dino
Aspirant verkenner

@patrick2  omdat eerst de dossier moet verwerkt worden voor ze de nummer een nieuw abonement kunnen geven . ik had het ook voorgesteld om naar een shop te gaan , en aan de telefoon zei men dat het niet kon om een nieuwe gsm te halen tot dit dossier verwerkt is 

 

Leden met de meeste pluimen