annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

werking orange

Topic gestart op: 11-06-20 14h37

Antwoorden: 11 antwoorden

dino
Aspirant verkenner

werking orange

al sinds 28 mei ben ik aan het bellen met orange . ( klantendienst stuurt u door of legt gewoon telefoon in . hoofdkantoor wordt niet gewerkt blijkbaar , al een 1u30 dat de lijnen bezet zijn en je moet wachten ) gsm besteld, en betaald op 26 mei , levering binnen 48 uur .....   we zijn 11/6 en nog steeds niet hier en dossier is al verschillende keren in crissis gezet . al 3 keer zouden ze binnen 48 uur mij bellen . tot hier toe nog niks ...... dat is service aan een klant die meer dan 11 jaar bij jullie zit . Not ! 

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@dino  oke aparte werking dan die ze hebben. Vind het niet correct dat er op die manier gewerkt wordt. Annuleer het dossier en het is opgelost maar ja ik ben geen medewerker he. Ik hoop wel dat je snel een antwoord gaat krijgen en dat er snel een oplossing is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@dino 

Ga eens gewoon naar een shop en koop daar een nieuwe met abo.

In het ergste geval zullen ze zeggen dat het niet gaat. In het andere geval stap je buiten met een nieuwe foon.

En het kan, heb het zelf al gedaan. Mijn madam had online een nieuwe foon gekocht, gekoppeld aan haar abo. Dar was iets mis gegaan, bleek  wanneer we de bevestigingsmail kregen, daar stonden fouten in. Drie vier telefoontjes en messengerberichten naar de klantendienst en uiteindelijk zei die man aan de telefoon zelf: ik zal hier een annulering inleiden, ga morgen gewoon naar een shop en koop er daar eentje. Het kan wel even duren voor uw geld teruggestort is, dus je zal tijdelijk de aankoop dubbel betalen. maar het komt in orde.

Zo gezegd, zo gedaan. De foon is er, het geld nog niet, maar dat wist ik op voorhand, dat kon wel wat duren.

Ik wens u veel succes.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen