Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-06-20 14h37
Antwoorden: 11 antwoorden
al sinds 28 mei ben ik aan het bellen met orange . ( klantendienst stuurt u door of legt gewoon telefoon in . hoofdkantoor wordt niet gewerkt blijkbaar , al een 1u30 dat de lijnen bezet zijn en je moet wachten ) gsm besteld, en betaald op 26 mei , levering binnen 48 uur ..... we zijn 11/6 en nog steeds niet hier en dossier is al verschillende keren in crissis gezet . al 3 keer zouden ze binnen 48 uur mij bellen . tot hier toe nog niks ...... dat is service aan een klant die meer dan 11 jaar bij jullie zit . Not !
@dino beste wat je eens kan doen is via Messenger of Twitter een reminder sturen en vragen hoe het er mee staat. Hier op het forum zijn wij ook allemaal klant en hebben dus geen inzage in persoonlijke dossiers. Het is wel teleurstellend dit te lezen en als we een oplossing konden aanreiken dan met plezier. Je kan ook eventueel vragen het geld terug te storten , dat is een procedure die dan wordt opgestart en kan je als nog je toestel in een shop kopen.
dit ben ik al aan het doen van 28 mei , elke dag mailen , bellen .... en er komt geen vooruit gang . en probleem is als je annuleert kan je geen nieuwe gsm kopen met abonnement met u nr , tot de dossier behandeld is .
@dino schreef:
.......als je annuleert kan je geen nieuwe gsm kopen met abonnement met u nr , tot de dossier behandeld is .
En waarom zou dat niet gaan? Je kan ten aller tijde je bestelling annuleren en je geld terug vragen en dan kan je ook een andere gsm kopen. Bij een annulering zou normaal gezien dan je aanvraag komen te vervallen , waardoor je dus als nog naar een shop kunt gaan en daar je gsm te kopen en te koppelen aan je abonnement.
@patrick2 omdat eerst de dossier moet verwerkt worden voor ze de nummer een nieuw abonement kunnen geven . ik had het ook voorgesteld om naar een shop te gaan , en aan de telefoon zei men dat het niet kon om een nieuwe gsm te halen tot dit dossier verwerkt is