Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-01-24 18h10
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik kom zopas via Go Play te vernemen dat de tvapp bij Orange niet alles aanbied. We betalen wel wat minder maar krijgen ook veel minder.1. geen terugkijk tv 2. geen Ply Crime 3. foutieve opnames 4. geen tijdsaanpassingen voor opnales 5. gebruiksonvriedelijke bediening. Terug naar Telenet ga ik zeker overwegen.
Overal is er wel iets maar Orange heeft ondertussen wel veel van haar pluimen verloren.
Orange was vroeger een prijsbreker maar ondertussen hanteren ze prijzen die niet zo verschillend zijn met de concurrentie.
Een Start Fiber scheelt maar 2 euro met de Telenet One Bundel. Bij Telenet heb je voor de extra 2 euro een app voor Google TV, terugkijk tv en een hogere internetsnelheid.
Sinds de overname met VOO kan ik ook alleen maar vaststellen dat Orange zich vooral op Franstalige markt focust en amper op de Nederlandstalige markt.
Extra pakketen van VOO en Be tv, echter nog steeds geen Play Crime.
Daarnaast mag een klant in Vlaanderen wel evenveel betalen voor internet maar dan wel voor een lagere internetsnelheid.
Waarbij vroeger de prijs een belangrijk aspect was om niet over te stappen, is dit niet meer van toepassing. Voor een paar euro meer zal ik het niet laten.
De kans dat ik zal overstappen naar Telenet is groot. Voor de 2de keer in amper 3 maand tijd is de modem defect. Een technieker kunnen ze nooit snel sturen, altijd minimaal 5 dagen wachttijd.
Ondertussen mag je dan uw plan trekken met internet via uw gsm en hopen dat je voldoende data hebt om de periode te overbruggen. Dit allemaal omdat Orange het vertikt dat dat klanten een defecte modem kunnen inruilen in een Orange shop.
Het wordt tijd dat Orange wakker schiet want ze zijn echt niet goed bezig.
- geen app voor google tv
- geen netflix via de tv-box
- geen Play crime
- geen ondersteuning via de Orange Shops
- geen gratis vervanging naar de nieuwe tv box indien oude decoder ouder is dan 5 jaar
- De Klantendienst mag uitgebreid worden, de wachttijden zijn te hoog.
- ......