annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie tv-box werkt niet

Topic gestart op: 25-03-23 12h40

Antwoorden: 5 antwoorden

Yannickpeeterma
Aspirant verkenner

Activatie tv-box werkt niet

Dag allemaal,

Enkele dagen geleden kreeg ik van Orange mijn nieuwe tv-box toegestuurd. Deze zou mijn oude tv-decoder gaan vervangen.

Mijn tv-decoder pakte ik dus in en deed ik naar het postkantoor om hem terug te sturen want je krijgt een boete wanneer deze te laat of niet teruggestuurd zou worden.

Wanneer ik wil starten met de installatie staat er op de handleiding dat je eerst de tv-box moet activeren met de code die je via sms kreeg toegestuurd. Maar daar knelt het schoentje al.. De code werd perfect ingevoerd en aanvaard. Maar wanneer ik mijn locatie moet doorgeven waar de box zich gaat bevinden blijft bij het duwen op de ‘volgende’ toets heel het scherm laden.. en laden.. en nog eens laden.. een uur lang. 

Meerdere keren geprobeerd, niets helpt. Ook bij de Orange klantendienst word ik van hier naar daar gestuurd zonder deftig antwoord of oplossing..

Hopend op een antwoord schakel ik Orange Tribe in! 

Vriendelijke groeten,

Yannick

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Peter-Verhoeven
Aspirant verkenner

Beste,

Ik heb het zelfde probleem, wordt van technsiche dienst door verbonden naar activatie dienst, dan naar facturatie dients , teurg naar technische dienst, en dan moet ik maar wachten.

Mailen kan je niet. Wordt zelfs aan de telefoon dooriamnd van de technische dienst belagelijk gemaakt om dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb, daar ze zelf mij doorverwijzen naar de technische dienst. De lijn wordt zelf gewoon verbroken omdat ze het antwoord niet weten.

Klanten dienst kan wel wat vriendelijker zijn en wat behulpzamer mogen worden.

Resultaat mijn decoder werkt nog steeds niet.

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Ik heb vorige week net hetzelfde voor gehad,
heeft een week geduurd vooraleer het opgelost is geraakt.

situatie: bestaande tv-box vervangen door een tv-box, maar geen activeringsmail gekregen voor de box.

Dus, naar de klantendienst gebeld en een dossier laten aanmaken, dit komt dan bij de dienst "kabel" uit en zij dienen een reset alsook een activiatie te doen van de box adhv het serienummer wat aan de onderkant staat.  Daarna een reset van de box en hij werkte.

De klantendienst stuurt je van technische mensen, naar administratie, naar facturatie.  Dus best altijd even naar je dossier verwijzen, dan kwam ik bij iemand uit die me door heeft verbonden met de juiste dienst op level 2 support, zij kunnen die resets uitvoeren.

Dus na een week is dit in orde.

0 pluimen
Case321
Veteraan verkenner

En zou het meerdere dagen duren alvorens er een oplossing is en je mist het kijkkastje, plug de coax in je tv en kijk zonder decoder 😉

Gregory
Wijze
Wijze

Veel gaan we hier voor jou niet kunnen doen

Jammer dat je de oude decoder zo vlug hebt terug gestuurd - je hebt wel even tijd

Je nieuwe decoder is toch met internet verbonden ?  Denk dat dit wel nodig is

Kan zijn dat de server waar je je activatie moet ingeven een probleem heeft, @Yannickpeeterma 

Zou een dag wachten of zo

 

Bij mij is alles perfect verlopen https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Installatie-nieuwe-TV-decoder/ba-p/12630...

Good luck

Leden met de meeste pluimen