Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-09-22 14h45
Antwoorden: 23 antwoorden
Ik slaag er niet in om de afstandsbediening van de nieuwe Orange Android-TV decoder te configureren om de TV aan te sturen.
In stap 3 van volgend artikel krijg ik de melding dat de afstandsbediening niet is verbonden. Stap 4 en 5 krijg ik niet te zien op het scherm.
Al getest met 2 decoders, op 2 verschillende (moderne) televisies, maar geen succes.
Iemand die me op weg kan helpen?
Dat zal waarschijnlijk al zo zijn @FVBIzegem aangezien zijn afstandsbediening werkt
Dit is punt 6 hier Internetprobleem: Orange helpt je | Orange België
Denk dat dit is om te koppelen tvBox <-> afstandsbediening
dit klopt niet helemaal, de afstandsbediening werkt zowel met infrarood als met bluetooth
dus het kan zijn dat alleen zijn infrarood is ingesteld waardoor hij inderdaad de tv kan bedienen
zonder verbonden te zijn met de tv
groetjes
Frank
Hij kon de tv box bedienen @FVBIzegem Dus zal bluetooth wel werken. Ten andere, de tv box werkt met bluetooth
Bedankt voor je reactie, Josette. Geen Panasonic TV hier, maar een Samsung en Philips. Knoppen komen niet voor op de afstandsbedieningen.