annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afstandsbediening configureren TV

Topic gestart op: 18-09-22 14h45

Antwoorden: 23 antwoorden

SVG
Gewaardeerd verkenner

Afstandsbediening configureren TV

Ik slaag er niet in om de afstandsbediening van de nieuwe Orange Android-TV decoder te configureren om de TV aan te sturen. 

In stap 3 van volgend artikel krijg ik de melding dat de afstandsbediening niet is verbonden. Stap 4 en 5 krijg ik niet te zien op het scherm. 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

Al getest met 2 decoders, op 2 verschillende (moderne) televisies, maar geen succes.

Iemand die me op weg kan helpen? 

Labels (2)
0 pluimen
23 ANTWOORDEN 23
Gregory
Wijze
Wijze

Dat zal waarschijnlijk al zo zijn @FVBIzegem aangezien zijn afstandsbediening werkt

Dit is punt 6 hier Internetprobleem: Orange helpt je | Orange België

Denk dat dit is om te koppelen tvBox <-> afstandsbediening 

0 pluimen
FVBIzegem
Veteraan verkenner

@Gregory 

dit klopt niet helemaal, de afstandsbediening werkt zowel  met infrarood als met bluetooth

dus het kan zijn dat alleen zijn infrarood is ingesteld waardoor hij inderdaad de tv kan bedienen

zonder verbonden te zijn met de tv

groetjes

Frank

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Hij kon de tv box bedienen @FVBIzegem Dus zal bluetooth wel werken.  Ten andere, de tv box werkt met bluetooth

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@SVG  goedemiddag,

misschien kan je hier eens lezen gaan? Klik op de blauwe hier.

Of heeft de uitleg van @Gregory je verder geholpen, dat kan ook hé.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
SVG
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je reactie, Josette. Geen Panasonic TV hier, maar een Samsung en Philips. Knoppen komen niet voor op de afstandsbedieningen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen