Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-12-23 13h38
Antwoorden: 7 antwoorden
Als ik dit lees dan is de Harmony Hub nuttig Opgelost: Nieuwe Orange TV Box en Harmony Hub/Elite - Tribe
Maar ze maken ze niet meer
Je kunt eens kijken naar SofaBaton X1 of SofaBaton U2 volgens dit artikel
Langs de andere kant, misschien moet je de afstandsbediening van de nieuwe tv-box wel gewoon worden
Vind ze niet slecht - en sommige toetsen staat wat hoger of andere vorm. Zonder kijken kan je dus werken
Ik ben eraan gewend maar mijn vrouwtje klaagt elke avond over die stomme afstandsbediening hahahaha
Laat ze ze meer gebruiken - echt nog geen klachten gelezen er over.
De andere afstandsbedieningen werken niet voor 100 % en kosten ook wel wat Amazon.com.be : SofaBaton X1
Ik bedien er de tv box mee en van de TV het geluid + aan/uit en ook het hdmi input kanaal
Heb zelden deze van de TV nodig
Je kan mijn vorige vraag negeren, ik had iets te snel gelezen en dacht dat jullie ook een Sofabaton remote gebruikten.
Bij deze kan ik bevestigen dat Sofabaton (in mijn geval de Sofabaton XS1) niet naar behoren werkt. Het koppelen via Bluetooth lukt wel met de STB3 TV BOX maar verschillende knoppen werken niet.
De Harmony Elite van Logitech werkt wel goed met de TV Box maar door problemen/bugs met andere systemen (oa Sonos) willen we die niet meer gebruiken. De afstandsbedieningen van Logitech worden trouwens ook niet meer verkocht, dus ook geen nieuwe updates meer om de bugs op te lossen.