annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alternatief voor tweede decoder?

Topic gestart op: 07-03-19 07h43

Antwoorden: 11 antwoorden

Daveatwork
Ervaren verkenner

Alternatief voor tweede decoder?

OPGELOST

Hallo,
Ik heb sinds kort Orange tv en ben vrij tevreden daarvan.
Ik geraak niet gewoon aan de slechte kabeltelevisie kwaliteit op mijn tweede tv.
Dus graag zou ik een tweede decoder willen aanschaffen om die aan mijn tweede tv aan te sluiten.
Toch zie ik het niet zitten om daar een vast maandelijkse kost voor te betalen.
Kan ik een decoder van iemand over kopen en deze bij me als 2de decoder opstellen?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Daveatwork
Ervaren verkenner

Mijn plan B is ondertussen deels in orde:

Ik stuur de HDMI uitgang vd Orange decoder naar een HDMI splitter die ik vervolgens naar 2 tv's stuur. (De 2de tv staat op ongeveer 15m kabellengte, hiervoor gebruik een HDMI extender over utp).

Momenteel gebruik ik mijn app om op vanuit mijn verste tv de decoder te bedienen (dus ook opnames bekijken).

Ik probeer nu een werkende IR extender te vinden, wat dus geen evidentie is zoals anderen al hebben aangegeven.

Dan kan ik mijn verste tv met Orange afstandsbediening bedienen, gaat net iets vlotter....

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Daveatwork  decoders binnen Orange zijn niet te koop deze zitten bij Love inbegrepen als huur of als extra huur. Wat u wel kan doen natuurlijk is als u een ipad of andere tablet heeft of gsm de Orante tv app gebruiken. U kan dan een chromecast aankopen en deze op de tv inpluggen en dan kan u via de tv app alles streamen naar uw tv . De chromecast is een 1 malige aankoop en dan kan u ook tv kijken zonder die kabel tv of zonder extra huur van de decoder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Daveatwork
Ervaren verkenner

De Chromecast stick die heb ik, maar om is af en toe iets te casten vind ik dat ok maar in ons geval is dat dagelijks en dan is dat te omslachtig en bovendien kan je geen opname's afspelen. 

Wat mij betreft een minpunt.

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

bwaa minpunt kan ik het toch niet echt noemen.
Huren is duurder maar daarin zit ook de service etc natuurlijk maar snap uw puntje wel...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Gaat dat streamen niet van uw databundel af? Ik heb zelf geen chromecast daarom dat ik het niet zeker weet ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen