Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-07-22 21h09
Antwoorden: 21 antwoorden
Vanaf nu kan je alle tv zenders in de app bekijken. Kan ik de tv app bijwerken zonder uit te loggen? 🤨
Zoals je kan lezen zijn er maar 30 zenders beschikbaar via de app. Dit is een stuk van de site van Orange zelf.
Even een intermezzo:
Wanneer je een afbeelding plaatst, meestal een screenshot, wil je dan aub zo vriendelijk zijn om, alvorens te posten, die afbeelding bij een hoek vast te pakken en wat open te sleuren zodat ze een aanvaardbare grootte heeft?
Nu moet ik er een loep bijhalen om te zien wat je eigenlijk gepost hebt.
Thx 😉
Beetje moeilijk want ik werk met Apple en die maakt maar 1 afbeelding en die is zoals die er is.
Kleine letters dan maakt het screenshot kleine letters , als er grote op staan zal het screenshot een grote afbeelding maken. Apple heeft ook geen snippingtool.
Welja, lach er een beetje mee ....
Ik weet gewoon, de afbeelding die ik post, iedereen kan die moeiteloos zien zonder vergrootglas en ze passen netjes in het leesvenster.
Screenshot 1 gepost as is.
Screenshot 2: hetzelfde screenshot, maar alvorens te posten het formaat in het forumvenster zelf aangepast zoals beschreven in mijn vorige post.