annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

App bijwerken

Topic gestart op: 26-07-22 21h09

Antwoorden: 21 antwoorden

Helsnan30
Ervaren verkenner

App bijwerken

Vanaf nu kan je alle tv zenders in de app bekijken. Kan ik de tv app bijwerken zonder uit te loggen? 🤨

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Gregory
Wijze
Wijze

Och, wou alleen wat helpen

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Hoe het werkt:

Je opent een nieuwe post of antwoord. Daar waar de afbeelding moet komen: drag & drop vanuit uw eigen toestel in het venster van de nieuwe post. Dan die afbeelding aanklikken, ze wordt blauw. Rechts onder de hoek pakken en naar rechts sleuren. Loslaten en posten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 

Zullen dat eens de volgende keer proberen 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Cdt24801 

Kun je die met de vingers niet vergroten op je telefoon, of indien computer kun je ook vergroten ?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Ik kan er idd op klikken om te vergroten, maar dat gebeurt dan in een ander venster.

Omdat ik dat weet vergroot ik altijd mijn afbeeldingen tot de breedte van het normale venster. Niemand hoeft in mijn posts (gelijk op welke manier) de afbeelding eerst te vergroten om ze te kunnen lezen.

Ik noem dat klantvriendelijkheid. Anderen zullen dat misschien mierenneuken vinden. Wel, de mieren kunnen er maar deugd van hebben ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen