Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-23 22h23
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bijna iedere avond na een uurtje tv kijken , loopt het beeld soms een seconde vast. Dit soms meerdere keren na elkaar. Ik kijk tv via de nieuwe Android box. Iemand die hier ook last van heeft of een oplossing biedt?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Laat weten hoe het afloopt, @Paarsepuma
De mijne staat ook in een kast, maar heb aan de zijkant onderaan en bovenaan een gat geboord van rond de 3 a 4 cm diameter (binnenkant). Zo kan de lucht circuleren. Warm gaat er boven uit, kouder komt er onderaan in
kan je TV box genoeg ventileren, @Paarsepuma
Staat toch niet in een kast waar geen ventilatie mogelijk is ?
Hoi, Gregory. Bedankt voor de tip, ik ga ermee aan de slag.
Laat weten hoe het afloopt, @Paarsepuma
De mijne staat ook in een kast, maar heb aan de zijkant onderaan en bovenaan een gat geboord van rond de 3 a 4 cm diameter (binnenkant). Zo kan de lucht circuleren. Warm gaat er boven uit, kouder komt er onderaan in
Ik heb nu rond de TV box meer ventilatie ruimte gecreëerd. Na twee dagen tv kijken heb ik 1 x maal een freeze gehad ( was in journaal, dus kon ook in het beeldmateriaal van het nieuws zijn). Ben best tevreden met het resultaat, en de tip natuurlijk!