Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-06-20 14h52
Antwoorden: 11 antwoorden
Sinds vorige weekend ben ik officieel een draadloos televisiekijker geworden en ben er (tot nu toe) heel tevreden van. De laatste doos is terug naar Orange vertrokken en heb dus geen zoemende apparaten meer in mijn living, alhoewel ik daar niet veel last van had.
Het is Tadaam geworden, en het enige dat ik mis is Discovery (in het NL of origineel) er is enkel een gedubde Franstalige versie.
Voor de rest, heel stabiele internetverbinding zelfs met tegelijkertijd televisie, MacBook, iPad en iPhone die aan het streamen zijn, alhoewel de verbinding op 30 mbps gecapt is heb ik niets van onderbreking en/of traag worden.
Mijn mobiele abonnementen (4) ga ik wel zeker houden want bovenal ben ik heel tevreden over Orange, maar het idee alleen al om al die kabels en toestellen buiten te smijten trok mij zodanig aan dat ik de overstap gewaagd heb.
Met vriendelijke groeten,
Yves
@Anonymous ,
goedemiddag, dat is nu eens plezant zeg om ook
eens goede mededelingen te kunnen lezen.
Nog heel veel kijkplezier en wie weet kan @patrick2 je meer uitleg
geven over die zender.
@Anonymous dat klinkt dus al heel positief en ook fijn dat je deze info met ons hebt willen delen en wat je bevindingen zijn. Je had misschien ook een Love Duo kunnen nemen want die heeft ook geen decoder en tv erin zitten. En had je ook geen kabels en dergelijke. Maar goed ieder zijn keus natuurlijk het staat je vrij om te kiezen. Wel jammer te lezen dat er dus ook niet alle zenders bij zitten , in dit geval 1 , maar ja uitzendrechten die betaald moeten worden. En als ze dat niet doen heb je die zenders ook niet.
@patrick2 Ik ben eerst naar duo overgestapt, maar dan had ik nog altijd de coax naar de modem, dus...