Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-02-25 16h45
Antwoorden: 9 antwoorden
Zijn er plannen om een service aan te bieden met een CI module voor het kijken van kabel TV bij Orange? Ik wil graag overstappen van Telenet maar ik wil geen set top box omdat ik daar totaal de meerwaarde niet van zie. Bij Telenet en ook Orange FR is het mogelijk om dus met een Common Interface module + kaartje te werken. Ik zie dit ergens nergens als aanbod op de Orange BE site.
Ik hoor graag wanneer en of dit er komt, en zo niet, why not 🙂
OK waarom zelfs dan antwoorden tout court maar goed.
@kurisu1974 schreef:
OK waarom zelfs dan antwoorden tout court maar goed.
Omdat wij, Tribers, ook "maar" gewone klanten zijn en dus geen toegang hebben tot interne info van Orange.
Wij helpen andere Tribers zo goed als we kunnen op basis van onze kennis en ervaring. Het antwoord dat @Gregory u gaf zit in dat domein.
Hier zul je geen concreet antwoord daarop krijgen
@Gregory @kurisu1974 daar waren mijn buren niet blij mee met dat kaartje, en zijn
volledig naar Orange gekomen.
Even voor de duidelijkheid; ik heb nu ook een CI module van Telenet, ik wil geen set box huren / kopen / gebruiken. Ik wil ook van Telenet af en dus potentieel overgaan naar Orange. I guess not.