Profiel van kurisu1974

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

CI modulevoor TV

Zijn er plannen om een service aan te bieden met een CI module voor het kijken van kabel TV bij Orange? Ik wil graag overstappen van Telenet maar ik wil geen set top box omdat ik daar totaal de meerwaarde niet van zie. Bij Telenet en ook Orange FR is het mogelijk om dus met een Common Interface module + kaartje te werken. Ik zie dit ergens nergens als aanbod op de Orange BE site.

Ik hoor graag wanneer en of dit er komt, en zo niet, why not 🙂

Super User

• 

7.7K Berichten

Denk niet dat dit er komt.  Telenet heeft dit toch Wat is TV met een kaartje? | MyTelenet

Super User

• 

8.1K Berichten

@Gregory @kurisu1974  daar waren mijn buren niet blij mee met dat kaartje, en zijn

volledig naar Orange gekomen. 

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

Ja Telenet heeft dit zoals ik aangeef in mijn post, vele buitenlandse providers ook, en ik gebruik het nu ook. Maar ik wil van Telenet af maar ook niet downgraden naar terug een set top box. Wat is uw bron om te zeggen dat dit er niet komt?

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

Even voor de duidelijkheid; ik heb nu ook een CI module van Telenet, ik wil geen set box huren / kopen / gebruiken. Ik wil ook van Telenet af en dus potentieel overgaan naar Orange. I guess not.

Super User

• 

7.7K Berichten

ik heb geschreven

Denk niet dat dit er komt.

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

OK waarom zelfs dan antwoorden tout court maar goed.

Apprenti guérisseur

• 

184 Berichten

Ik vermoed niet dat dit nog komt. Ik weet uit ervaring dat Telenet de CI+ module zelf ook afraad. Het is een zéér verouderde technologie. Dus denk dat geen enkel modern bedrijf die het nu niet heeft, het ooit zal toevoegen. 

Éclaireur novice

• 

1 Bericht

Het is een verouderde technologie, maar niet iedereen heeft toeters en bellen nodig. Soms is het gewoon leuk om eens de TV op te zetten en vooral ook op te nemen op een drager die je ZELF wil (zoals op een DVD-Recorder als de Panasonic DMR-BCT76ECK die voor de Belgische markt bedoeld is). 

TV's hebben de technologie aan boord om gewoon TV te kijken.

Ik heb er geen zin in dat telecomoperatoren de consumenten allerlei crap duwen die ze niet nodig hebben, en ook hun de keuze ontzegt.

Het is waar dat Telenet CI+ kaarten tot voor kort aanbood, maar er altijd moeilijk over deden. Sinds september willen ze er ook geen meer verkopen of activeren.

Zodra Orange CI+ kaarten aanbiedt zonder gedoe, stap ik over.

Loading...