annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

CI modulevoor TV

Topic gestart op: 12-02-25 16h45

Antwoorden: 9 antwoorden

kurisu1974
Aspirant verkenner

CI modulevoor TV

Zijn er plannen om een service aan te bieden met een CI module voor het kijken van kabel TV bij Orange? Ik wil graag overstappen van Telenet maar ik wil geen set top box omdat ik daar totaal de meerwaarde niet van zie. Bij Telenet en ook Orange FR is het mogelijk om dus met een Common Interface module + kaartje te werken. Ik zie dit ergens nergens als aanbod op de Orange BE site.

Ik hoor graag wanneer en of dit er komt, en zo niet, why not 🙂

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
kurisu1974
Aspirant verkenner

OK waarom zelfs dan antwoorden tout court maar goed.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@kurisu1974  schreef:

OK waarom zelfs dan antwoorden tout court maar goed.

Omdat wij, Tribers, ook "maar" gewone klanten zijn en dus geen toegang hebben tot interne info van Orange.

Wij helpen andere Tribers zo goed als we kunnen op basis van onze kennis en ervaring. Het antwoord dat @Gregory u gaf zit in dat domein.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Gregory
Wijze
Wijze

Hier zul je geen concreet antwoord daarop krijgen

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Gregory @kurisu1974  daar waren mijn buren niet blij mee met dat kaartje, en zijn

volledig naar Orange gekomen. 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
kurisu1974
Aspirant verkenner

Even voor de duidelijkheid; ik heb nu ook een CI module van Telenet, ik wil geen set box huren / kopen / gebruiken. Ik wil ook van Telenet af en dus potentieel overgaan naar Orange. I guess not.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen