annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Chromecast via Orange app

Topic gestart op: 03-07-18 17h41

Antwoorden: 19 antwoorden

Frank76
Leidende verkenner

Chromecast via Orange app

OPGELOST

Is het via de Orange app niet mogelijk om te casten naar een Chromecast device ?
Dan kan ik boven op de TV kijken ipv op een kleine schermpje.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Chiquita
Aspirant genezer

Heb de app (iOS) gewoon even opnieuw geinstalleerd en dan is de Chromecast functie beschikbaar.

Goe bezig 🙂

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
CelineR
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Hallo allemaal,

Voor alle info, gelieve het artikel op onze blog te lezen https://oran.ge/2C4lEgC 🙂

Fijne dag!

Céline

Joeri_Dhont
Aspirant verkenner

Net van Telenet overgestapt en DIT is toch wel een serieuze tekortkoming?

wat moet ik nu doen in de slaapkamer, de speelkamer en de kamers van de kids waar de Tv aan de muur hangt? een decoder.... kopen? neen, huren!? En blijkbaar is het altijd een "corder" en bestaat er ook geen decodercard zoals bij Telenet.

er is een promo geldig waarbij de Chromecast gepromoot wordt en de app laat geen streaming toe?!

Yelo doet dit wel. En OK je kan zeggen gebruik Google Home maar 't is alles behalve gebruiksvriendelijk, zeker voor de kids.

#ontevreden nieuwe klant

PS ik stelde tijdens dit schrijven ook nog eens vast dat de afstandsbediening geen "source"sturing kan doen van de TV. Maw, nu moet ik weer met 2 bakjes aan de TV zitten mocht ik al willen chromecasten. Laat ons er anders ook ff terug de beeldbuis bijhalen en de dakantenne van de zolder halen.

OK ik heb me wellicht te weinig geïnformeerd zou je zeggen, maar ben ik dan te veeleisend of zijn dit de zaken waar Telenet dan terecht meer geld voor vraagt?

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Frank76, @Joeri_Dhont , de Orange TV app heeft nu ook Chromecast support.

 

 

0 pluimen
Daveatwork
Ervaren verkenner


@Jerre  schreef:

@Frank76, @Joeri_Dhont , de Orange TV app heeft nu ook Chromecast support.

 

 


Klopt, je kan naar Chromecast casten vanuit de Orange TV app, tenminste voor Android op dit moment.

Eerst even de Orange TV app updaten via Play store.

Voor IOS heb ik nog geen update gevonden.

Goed werk jongens.... 👌👌👌

Nu mis ik zeker de ''Source" knop.

Maar ja, alles op zijn tijd zeker.

Leden met de meeste pluimen