Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-03-25 19h31
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heeft er nog iemand problemen met geregistreerde apparaten op de TV app. Ik moet mijn toestellen verbinden met mijn decoder. Waarom is om de zoveel tijd mijn apparaat niet meer herkend? Zeer vervelend als je op verlof bent en het apparaat anno 2025 nog altijd moet koppelen met een decoder die thuis staat. Is hier een andere oplossing voor? Gekend probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @JC83 ,
Het opnieuw koppelen is idd een oud zeer die maar blijft duren.
Een tip die ik je kan meegeven om je toestel opnieuw te koppelen wanneer je niet thuis bent en dus geen code kunt genereren op de tvbox/decoder, gebruik je emailadres en paswoord die je gebruikt om in te loggen op de Orange klantenzone (website).
Je kan namelijk kiezen voor de optie "ik heb geen decoder" op de tv app en dan moet je een emailadres en paswoord invullen. De gegevens van de Orange klantenzone werken hierbij (doe ik zelf regelmatig 😅).
Hey @JC83 ,
Het opnieuw koppelen is idd een oud zeer die maar blijft duren.
Een tip die ik je kan meegeven om je toestel opnieuw te koppelen wanneer je niet thuis bent en dus geen code kunt genereren op de tvbox/decoder, gebruik je emailadres en paswoord die je gebruikt om in te loggen op de Orange klantenzone (website).
Je kan namelijk kiezen voor de optie "ik heb geen decoder" op de tv app en dan moet je een emailadres en paswoord invullen. De gegevens van de Orange klantenzone werken hierbij (doe ik zelf regelmatig 😅).
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |