Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Kathy82
Ervaren verkenner

Chromecast

OPGELOST

Ik zou me graag de chromecast aanschaffen aangezien ik love ben en graag netflix net kijken. Hoe kan ik deze ontvangen?

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Joach
Veteraan verkenner

@Kathy82chromecast kan via Orange shops aangeschaft worden indien je snel van start wilt gaan.  Kan besteld worden via klantendienst op nummer 5000, zie ook op website van Orange eens of dit online of klantenzone kan gebeuren (online bestellingen bij Orange heb geen ervaring mee en zal ik voorlopig ook niet doen). 

Indien je over smart TV beschikt, is de app Netflix meestal al geïnstalleerd. Dan hoef je je enkel maar aan te melden, nadat je TV met Internet is verbonden. Raadpleeg daarvoor je handleiding van je TV, misschien zijn er nog meer apps geïnstalleerd Je TV decorder is reeds verbonden met Internet, kan dan eventueel een switches of powerline adapter of mesh gebruiken afhankelijk van aansluitingen achter je TV. Veel hangt af van je wensen en kan als suggestie dienen.

Met recente Tv's kan je al wat, uit eigen ervaring heb reeds verbindingen kunnen maken met eigen laptop/Smartphone. 

phil48
Veteraan verkenner

Niet mogelijk via de shops - weet ik uit eigen ervaring.

Telefonisch of online, binnen de 3 werkdagen heb je dat thuis.

Joach
Veteraan verkenner

@phil48 bedankt voor info - blijkbaat kan men dan niet alles via de shops verkrijgen

0 pluimen
Kathy82
Ervaren verkenner

Ik heb hem via messenger op facebook bij orange kunnen krijgen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen