annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ci+ kaartje.

Topic gestart op: 29-04-21 17h45

Antwoorden: 4 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Ci+ kaartje.

Hallo, iemand iets gehoord over de komst van de ci+ module naar Orange ?

Ik vraag dit omdat er op een paar andere fora over gesproken wordt. Maar het is wel van horen zeggen en denken enz… Dus het kon zijn dat er hier iemand iets opgevangen had.

Dat zou wel iets moois kunnen worden dan, want dan kan ik volledig naar Orange gaan, momenteel Love Duo met een Telenet ci+ module.

Mvg

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Jeroewn
Leidende verkenner

Ik steun deze vraag, zou een erg mooie toevoeging zijn! Momenteel zit ik met alles bij Orange, behalve een CI+ kaart van Telenet die ik nog gebruik.

Gerbuuu
Ervaren verkenner

Dat kaartje is gekocht?
Welke kost heb je dan nog bij telenet?

0 pluimen
Jeroewn
Leidende verkenner

Ja dat kaartje heb ik gekocht, dus 1x aankoopprijs en 1x activatiekost. Laat het bij voorkeur activeren op iemand van je familie die Telenet heeft. Dan betaal je geen kabelabonnement, en het werkt gewoon bij je thuis.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Jawel, aangekocht. Nieuw kost dat 69€ in een Telenetshop. 
Maandelijkse kost van 18,44€ aan kabelabonnement.
Maar volgens eens opmerking van de verantwoordelijke van de Netweters (forum Telenet) is het niet meer mogelijk om enkel nog TV te nemen bij Telenet zonder digicorder (of TV box) .
Dus ze willen het ci+ gedoe volledig weggommen uit hun aanbod. Wat zonde is volgens mij, er zijn genoeg mensen die geen box naast hun tv willen maar toch de kwaliteit en aanbod van de digitale zenders. Gewoon met het bakje van de tv, zonder gedoe van Hdmi en opstarten enz…

Dus degenen die momenteel een kabelaansluiting hebben van Telenet met een ci+ kaartje: niets veranderen aan je tv aanbod of ze staan met een digicorder aan je deur 🙂

Dus daarom ben ik volledig pro moest Orange een dergelijk aanbod geven. Dan is het gele smileytje volledig verleden tijd.

Leden met de meeste pluimen