annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

D101 foutmelding op TV

Topic gestart op: 06-10-20 17h17

Antwoorden: 13 antwoorden

BN
Gewaardeerd verkenner

D101 foutmelding op TV

Ik ben het beu

Laatste maanden regelmatig wifi die wegviel

Extra decoder teruggestuurd, maar nog op factuur....paar keer moeten bellen....ene zegt het ene maar gebeurt dan niet.... opnieuw bellen dan weer

Sinds zondag geen tv opeens. Zenders geven D101 gecodeerd. Gebeld smorgens na 15 min nog steeds geen contact....na bericht ook niet terugbellen. Savonds teruggebeld...vriendelijke kerel aan de lijn ....we geven het door en laten u morgen terugbellen.

Dag erna niets gehoord, bel net terug en zegt die ...ze hebben tot 5 dagen om u terug te bellen en vraag me af hoe het zit met de kosten, want kan wel blijven betalen

Oh dan moet u bij die dienst zijn.....maaaaaaarr 'die dienst' ik bel toch met Orange....met technisch probleem...ik ben het beu met diee nest zulle

Altijd maar wachten, niemand kunnen bereiken of geen oplossing bieden....

Die legt gewoon af ggggrrrrrrr

Labels (2)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
BN
Gewaardeerd verkenner

Vandaag dus maar zelf teruggebeld en Messenger.... Same **bleep**

Ze gingen me normaal binnen 5 dagen (vorige week) terugbellen en oplossen ...

Nu gaan ze misschien volgende week terugbellen

Jaaaaaa hallo !

 

0 pluimen
BN
Gewaardeerd verkenner

IS HIER OOK IEMAND VAN ORANGE ???

hoe gaat de opzegprocedure, want het is genoeg geweest
der wordt just niks opgelost !!!!

altijd maar zelf bellen.....en in de wacht en weer iemand anders en weer in de wacht....
blijvend in de wacht

AL BIJNA 4 MAAND ZONDER TV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@BN  hoe vervelend het ook is maar hier is geen klantendienst. Als je aan de telefoon niet geholpen kan worden is het misschien beter dat je een berichtje doet via Facebook Messenger of Twitter. Hopelijk kunnen die je verder helpen , hier is helaas niemand van Orange zelf die dit leest.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
BN
Gewaardeerd verkenner

Ik wil nen degelijke fatsoenlijke mens van Orange die het nu echt gaat oplossen !!!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen