annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dan toch een nieuwe tv-box?

Topic gestart op: 09-12-21 20h43

Antwoorden: 29 antwoorden

Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Dan toch een nieuwe tv-box?

Een opmerkelijke zin in het nieuwsbericht over de lancering van de VRT NU TV app.

"Bij Orange zal de tv-app in januari verschijnen. "We zijn erg blij dat we VRT NU kunnen integreren in onze nieuwe generatie tv-boxen."

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12/09/vrt-nu-tv-app-gelanceerd/

De vraag is wanneer reeds bestaande klanten hun decoder kunnen omruilen tegen deze nieuwe tv-box.

Labels (1)
29 ANTWOORDEN 29
Proximulantis
Leidende verkenner

@Gregory 

Ik zou het vooral interesant vinden voor cloud opname.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Heeft zijn voordelen @Proximulantis is lokaal niet gestockeerd

Daarentegen worden die opnames meestal maar 60 dagen of zo bewaard

En als internet down is of kuren heeft zul je geen TV moeten kijken

Wait and see - kan wel meevallen

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Thomas_D_W  schreef:

Een opmerkelijke zin in het nieuwsbericht over de lancering van de VRT NU TV app.

"Bij Orange zal de tv-app in januari verschijnen. "We zijn erg blij dat we VRT NU kunnen integreren in onze nieuwe generatie tv-boxen."

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12/09/vrt-nu-tv-app-gelanceerd/

De vraag is wanneer reeds bestaande klanten hun decoder kunnen omruilen tegen deze nieuwe tv-box.


Ugh allemal,

Er is niets bevestigd i.v.m. de lancering van een nieuwe decoder in januari. We zijn eigenlijk een beetje verbaasd met dit Press release, want bij ons is er nog niets nieuws om te bevestigen.

Totem's

Groetjes,

Totem

satsurfer
Veteraan verkenner

0 pluimen
Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Uit ervaring weet ik dat medewerkers van een klantendienst dit soort informatie altijd als laatste te horen krijgen.

Ik vermoed dat er men al een in vergevorde status is maar dat de persverantwoordelijke iets te snel is geweest om het te bevestigen.

Zeker nu Orange Voo gaat overnemen. Ze kunnen geen jaren meer wachten met het uitbrengen van een nieuwe tv-box.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen