annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De app GoPlay

Topic gestart op: 30-04-23 11h08

Antwoorden: 12 antwoorden

FVBIzegem
Veteraan verkenner

De app GoPlay

Hallo

Beste tribers goed voor de Kabelknippers onder ons

Op de smart-tv kan nu ook de app GoPlay gedownload worden.

We hebben dus onze smartphone of tablet niet meer nodig om programma's van VRTMAX, VTMGO en GOPLAY te kunnen bekijken

Gegroet

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Veen1
Rekruut scout

Hallo

Wij zijn nog maar pas klant bij Orange maar ondervinden exact hetzelfde probleem. 

Met geen enkele andere app (VTM GO, VRT MAX, Disney+, Netflix) ook maar enig probleem, maar de app van Goplay hapert bijna constant.

De app verwijderen en opnieuw installeren helpt alvast niet. Ook de hele boel eens aan en afleggen doet niks. Mocht iemand een oplossing weten, zou ik ook zeer dankbaar zijn.

Groeten

GeertL
Aspirant scout

Zelfde probleem hier sinds een week of 2. App van VRT, VTM, noem maar op, .... alles werkt perfect normaal. GoPlay deed het ook altijd perfect maar hangt na om de 20 seconden vast met identiek dezelfde rode laadcirckel is bij enkele anderen hier. Enkel en alleen op GoPlay, alles werkt, verbinding is prima enkel en alleen GoPlay geeft plots dit probleem waardoor een serie kijken echt onmogelijk is geworden via de app op de smart-tv

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Kan aan internet snelheid liggen @Jimmy_Walgraeve 

 

Als je TV niet met een ethernet kabel aan de modem verbonden is, doe dit dan even

Indien verbinden met de kabel niet mogelijk, maar via wifi. Splits je SSID (wifi naam) op de modem zodat de 2.4 GHz en de 5 GHz een andere naam hebben.  Verbind de TV met de SSID van de 5 GHz

5 GHz gaat sneller maar minder ver.  2.4 GHz gaat verder maar minder snel

Doe dan eens een speed test op de 5 GHz band.  Voor streaming heb je een 25 Mbps nodig

Kijk ook even of je met VrtMax behoorlijk kan kijken.  Kan ook de Go Play server liggen (aanvoersnelheid)

Verder hoop ik dat de app op je TV staat, en je niet cast via je gsm.  Dat verbruikt minstens twee maal de bandbreedte - als het geen 3 maal is

What Internet Speed Do I Need? 2024 Internet Speed Guide (allconnect.com)

Jimmy_Walgraeve
Gewaardeerd verkenner

Dag Gregory,

Bedankt voor je antwoord. Ik kijk inderdaad via een (recente) smart tv, bekabeld aan een snelheid van 90 MBS. 

Ik kan wel zonder problemen live kijken naar bv Play Crime, ook andere apps geven geen problemen..  ik kan gewoon geen series kijken op Goplay zonder continu haperen... voordien ook geen problemen gehad. De laatste tijd heb ik wel meer problemen met Orange, zoals de decoder die vastloopt... enkel harde reset helpt dan. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Als de andere apps geen problemen geven, weet ik niet wat het kan zijn

Ik ga ervan uit dat je TV rechtstreeks met de modem via kabel verbonden is, evt een switch er tussen en niet over wifi gaat waar er een ethernet poort op is

Als je een vroegere decoder hebt ( niet de Android box) moet je zien dat dir bloot staat( niet in een kast) en dat die kan ventileren.  Desnoods wat  voetjes onder plakken zodat de warme lucht goed door het rooster kan opstijgen.

Verder moet ik zeggen dat mijn oude decoder ook af en toe vastliep.  Dan stroom uit en stroom terug aan.  

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen