Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-01-18 19h45
Antwoorden: 15 antwoorden
Mooi initiatief @CandiceV
Mogen we hier ook wat meer feedback verwachten van Orange zelf, want op de Facebook groep was die eigenlijk onbestaande
Andere users hebben hier meestal ook het raden naar, dus verwacht ik ook hier geen duidelijk antwoord van hen.
Ik heb ook niet echt zin om de helpdesk te bellen om weer een standaard antwoord te krijgen.
Mijn concrete vragen:
Hopend dat dit forum ook een stap mag zijn naar betere communicatie van jullie twege en niet alleen een zoveelste platform wordt waar echte informatie schaars is.
Met vriendelijke groet
Synchronisatie bug zit er inderdaad nog altijd in. In verband met de TV gids, mag ik vragen hoe je decoder is verbonden met het internet? Is dit via WiFi of via een ethernet kabel? Ikzelf had dit probleem ook altijd. Mijn decoder was aangesloten via ethernet en blijkbaar was mijn kabel defect / zat er een storing op. Na het vervangen van de kabel heb ik dit probleem niet meer ondervonden.
Blijkbaar zit orange te werken aan dit probleem en zou het in een toekomstige firmware update moeten opgelost worden. Ik denk dat de decoder momenteel een zeer stabiele verbinding nodig heeft om de tv-gids te raadplegen.
De synchronisatiebug lijkt mij niet echt een probleem, het is misschien eigen aan het type decoder. BIj ProximusTV had je dit vroeger ook, maar dit was met een v3 decoder die nu al uit dienst is. Dus ik weet niet als dit nu nog het geval is.
Mijn decoder heeft in januari een update gehad (firmware 5 jan 2018) en sinds dien heb ik de bug in de tv gids niet meer gezien.
Ik vind dat de decoder al zeer goed werkt en ben blij dat ik niet plat word gesmeten met reclame. Ik heb ook wat begrip voor Orange, ze zijn nog maar 2 jaar bezig terwijl Telenet dit al veel langer is. Het is dus ook een verhaal van minder middelen om dergelijke zaken op te lossen.
Kan deze mening niet delen.
Aangezien de technologie al jaren bestaat zou een nieuwe provider met nieuwe toestellen minder problemen moeten hebben dan een bestaande.
Het synchonisatie probleem sleept reeds 2 jaar aan als een van het meest aangekaarte problemen en er gebeurt niets.
Het is letterlijk niet om aan te zien.
Raise dut is onlogisch wat u daar zegd. Zie gewoon naar proximus, die zitten al met jaren met bugs. Als ik dan naar jou hoor zou dit zo maar opgelost moeten geraken om dat die technologie bestaat. Bij Proximus is dit misschien normaal dat dit niet gemaakt geraakt, maar normaal bij andere opperators wel denk ik. Ik ben hier ook slechts een week en moet niet echt klagen enkel heb ik regelmatig pikkels op het scherm, maar heb al gelezen dat meerdere klanten hier last van hebben. dus denk ik dat dit nog altijd kinderziektes zijn,maar bij proximus zijn dit er geen als je dit op hun forum leest.