Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-01-18 19h45
Antwoorden: 15 antwoorden
Mooi initiatief @CandiceV
Mogen we hier ook wat meer feedback verwachten van Orange zelf, want op de Facebook groep was die eigenlijk onbestaande
Andere users hebben hier meestal ook het raden naar, dus verwacht ik ook hier geen duidelijk antwoord van hen.
Ik heb ook niet echt zin om de helpdesk te bellen om weer een standaard antwoord te krijgen.
Mijn concrete vragen:
Hopend dat dit forum ook een stap mag zijn naar betere communicatie van jullie twege en niet alleen een zoveelste platform wordt waar echte informatie schaars is.
Met vriendelijke groet
dat je niet vlot kan zappen is heel frustrerend ja de sync bug houd toch wel een 2 tal seconde aan eer het corrigeerd..
Idem hier in verband met de sync
Heel de interface loopt wat log vind ik.
Yup, de problemen rond synchronisatie tussen beeld en geluid zijn er nog steeds en ze verliezen hier klanten door.
Dat synchronisatie probleem na het zappen, wat ook maar een seconde of mss een paar duurde, valt mij momenteel in ieder geval niet meer op
Mij valt het in ieder geval heel hard op, want ik ben een zapper en vlot eens alle zenders overlopen zit er op deze manier niet in.