Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Parshift
Ervaren verkenner

Decoder bugs en oplossingen

Mooi initiatief @CandiceV 

Mogen we hier ook wat meer feedback verwachten van Orange zelf, want op de Facebook groep was die eigenlijk onbestaande Man Onverschillig
Andere users hebben hier meestal ook het raden naar, dus verwacht ik ook hier geen duidelijk antwoord van hen.

Ik heb ook niet echt zin om de helpdesk te bellen om weer een standaard antwoord te krijgen. 

Mijn concrete vragen:

  • Wordt die synchronisatie bug / hapering na het zappen ooit nog opgelost? Zit er al in van in de testfase! Ik ben nu anderhalf jaar later teruggekeerd als klant en op de helpdesk bevestiging gevraagd alvorens te bestellen. "Al lang opgelost meneer.", wel, niet dus! Gefrustreerde man
    De algemene vloeiendheid van de decoder mag trouwens nog een stuk vlotter.
  • Waarom worden kleine gekende problemen niet tussentijds opgelost? Bvb. het probleem met "geen gegevens" in de Tv-gids na een dag geen tv kijken. Al tientallen keren vermeld, nooit een woord over een permanente oplossing. De laatste update van de software dateert alweer van begin oktober.

Hopend dat dit forum ook een stap mag zijn naar betere communicatie van jullie twege en niet alleen een zoveelste platform wordt waar echte informatie schaars is.

Met vriendelijke groet

 

Labels (2)
15 ANTWOORDEN 15
Parshift
Ervaren verkenner

Re: Decoder bugs en oplossingen

Mag trouwens gerust verplaatst worden naar TV & Internet, waar eenzelfde vraag reeds gesteld werd.

De forum structuur was me nog niet helemaal duidelijk.

0 pluimen
BjornS
Gewaardeerd verkenner

Re: Decoder bugs en oplossingen

Dat synchronisatie probleem na het zappen, wat ook maar een seconde of mss een paar duurde, valt mij momenteel in ieder geval niet meer op

0 pluimen
Ralse
Aspirant verkenner

Re: Decoder bugs en oplossingen

Yup, de problemen rond synchronisatie tussen beeld en geluid zijn er nog steeds en ze verliezen hier klanten door.

Highlighted
Parshift
Ervaren verkenner

Re: Decoder bugs en oplossingen

Mij valt het in ieder geval heel hard op, want ik ben een zapper en vlot eens alle zenders overlopen zit er op deze manier niet in.

Chiquita
Leidende verkenner

Re: Decoder bugs en oplossingen

Idem hier in verband met de sync
Heel de interface loopt wat log vind ik.

0 pluimen
SmeetsLevi
Rekruut scout

Re: Decoder bugs en oplossingen

dat je niet vlot kan zappen is heel frustrerend ja de sync bug houd toch wel een 2 tal seconde aan eer het corrigeerd..

0 pluimen
Gino123456
Ervaren verkenner

Re: Decoder bugs en oplossingen

Ik ben hier ook op aan het wachten. Hoop dat hier snel een update voor komt. Het is hinderlijk.  tot het opgelost is. 

0 pluimen
sam
Aspirant verkenner

Re: Decoder bugs en oplossingen

wij zijn nog maar recent overgeschakeld naar orange en zijn wel redelijk tevreden! wel dat dut probleem mij ook is opgevallen en vindt dit ook wel irritant, hoop dan ook dat Orange hier iets zal aan doen! en niet binnen 2 jaar.

0 pluimen
Giovanni
Aspirant verkenner

Re: Decoder bugs en oplossingen

Synchronisatie bug zit er inderdaad nog altijd in. In verband met de TV gids, mag ik vragen hoe je decoder is verbonden met het internet? Is dit via WiFi of via een ethernet kabel? Ikzelf had dit probleem ook altijd. Mijn decoder was aangesloten via ethernet en blijkbaar was mijn kabel defect / zat er een storing op. Na het vervangen van de kabel heb ik dit probleem niet meer ondervonden.

Blijkbaar zit orange te werken aan dit probleem en zou het in een toekomstige firmware update moeten opgelost worden. Ik denk dat de decoder momenteel een zeer stabiele verbinding nodig heeft om de tv-gids te raadplegen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen