annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt regelmatig vast vervormend beeld internet dat niet goed werkt.

Topic gestart op: 18-04-18 14h30

Antwoorden: 10 antwoorden

willy1
Gewaardeerd verkenner

Decoder loopt regelmatig vast vervormend beeld internet dat niet goed werkt.

OPGELOST

Regelmatig dat de digibox vastloopt in de living en in de slaapkamer, en  moet meermaals terug opstarten en wat ik heb opgenomen staat er niet op.Bijna dagelijks ook problemen van vervormend beeld blokjes. Ook werkt internet niet goed lage snelheid regelmatig geen internet het probleem ligt niet bij mij,maar bij jullie wanneer gaan jullie dat is deftig oplossen die problemen en zeg niet dat ik naar de klantendienst moet bellen want dat is de zoveelste keer. Ik betaal voor iets dat niet goed werkt.Daarvoor bij telenet nooit dat probleem gehad ik vraag een compensatie op mijn factuur voor al die problemen anders ben ik genoodzaakt de consumenten bond in te schakelen en test aankoop.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
willy1
Gewaardeerd verkenner

De problemen worden opgelost door orange daarom besluit ik deze dispuit af te sluiten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
willy1
Gewaardeerd verkenner

De problemen worden opgelost door orange daarom besluit ik deze dispuit af te sluiten.

Hondasteven
Gewaardeerd verkenner

Nog steeds niet opgelost hoor 

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Nog steeds niet opgelost hoor 

Hallo,
Ik zie dat deze vraag al gesteld werd
in dit gesprek ! Aarzel zeker niet om dit eens te checken om te zien wat de andere tribers hebben voorgesteld.
Ik zal ook deze thread blokkeren zodat alles gecentraliseerd wordt in het gespaste gesprek.

Nelson

 

 

0 pluimen
RubenW
Ervaren verkenner

Regelmatig dat de digibox vastloopt in de living en in de slaapkamer, en  moet meermaals terug opstarten en wat ik heb opgenomen staat er niet op.Bijna dagelijks ook problemen van vervormend beeld blokjes. Ook werkt internet niet goed lage snelheid regelmatig geen internet het probleem ligt niet bij mij,maar bij jullie wanneer gaan jullie dat is deftig oplossen die problemen en zeg niet dat ik naar de klantendienst moet bellen want dat is de zoveelste keer. Ik betaal voor iets dat niet goed werkt.Daarvoor bij telenet nooit dat probleem gehad ik vraag een compensatie op mijn factuur voor al die problemen anders ben ik genoodzaakt de consumenten bond in te schakelen en test aankoop.

Ugh! @willy1

 

Aangezien je verschillende problemen aankaart, lijkt het mij best dat je contact op neem met de klantendienst om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

Totem is geen verlengde van de klantendienst. Het is de bedoeling dat je hier vragen of zaken meldt die door andere klanten zouden kunnen beantwoord of opgelost worden. 

 

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen