Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-04-18 14h30
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Regelmatig dat de digibox vastloopt in de living en in de slaapkamer, en moet meermaals terug opstarten en wat ik heb opgenomen staat er niet op.Bijna dagelijks ook problemen van vervormend beeld blokjes. Ook werkt internet niet goed lage snelheid regelmatig geen internet het probleem ligt niet bij mij,maar bij jullie wanneer gaan jullie dat is deftig oplossen die problemen en zeg niet dat ik naar de klantendienst moet bellen want dat is de zoveelste keer. Ik betaal voor iets dat niet goed werkt.Daarvoor bij telenet nooit dat probleem gehad ik vraag een compensatie op mijn factuur voor al die problemen anders ben ik genoodzaakt de consumenten bond in te schakelen en test aankoop.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De problemen worden opgelost door orange daarom besluit ik deze dispuit af te sluiten.
De problemen worden opgelost door orange daarom besluit ik deze dispuit af te sluiten.
Nog steeds niet opgelost hoor
Nog steeds niet opgelost hoor
Hallo,
Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in dit gesprek ! Aarzel zeker niet om dit eens te checken om te zien wat de andere tribers hebben voorgesteld.
Ik zal ook deze thread blokkeren zodat alles gecentraliseerd wordt in het gespaste gesprek.
Nelson
Regelmatig dat de digibox vastloopt in de living en in de slaapkamer, en moet meermaals terug opstarten en wat ik heb opgenomen staat er niet op.Bijna dagelijks ook problemen van vervormend beeld blokjes. Ook werkt internet niet goed lage snelheid regelmatig geen internet het probleem ligt niet bij mij,maar bij jullie wanneer gaan jullie dat is deftig oplossen die problemen en zeg niet dat ik naar de klantendienst moet bellen want dat is de zoveelste keer. Ik betaal voor iets dat niet goed werkt.Daarvoor bij telenet nooit dat probleem gehad ik vraag een compensatie op mijn factuur voor al die problemen anders ben ik genoodzaakt de consumenten bond in te schakelen en test aankoop.
Ugh! @willy1
Aangezien je verschillende problemen aankaart, lijkt het mij best dat je contact op neem met de klantendienst om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.
Totem is geen verlengde van de klantendienst. Het is de bedoeling dat je hier vragen of zaken meldt die door andere klanten zouden kunnen beantwoord of opgelost worden.
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |