annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt vast

Topic gestart op: 09-02-18 14h52

Antwoorden: 143 antwoorden

thomasvdh
Ervaren verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?

loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.

soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op  de afstandbediening. 

soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn. 

al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.

bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is) 

technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.

gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.

kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor.... 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MTY007
Veteraan verkenner

hello

nieuw decoder met serie  nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange  is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

143 ANTWOORDEN 143
MTY007
Veteraan verkenner

Voila zaterdag 10/11/2018 techniek geweest krijg  ik en derde nieuw decoder  ,Maandag 12/11/2018 opnieuw probleem met deze nieuw decodeur blijven vast echt niet normaal,en nu u zal jullie mij niet geloven mijn internet valt uit bijna geen signal meer vandaag namiddag tussen 12 uur en 18 uur kom opnieuw de techniek moet geen geld kost amai ,aan de telefoon antwoord komen in orde komen in orde maar nee dat komen niet in orde dat is nog erg ze wil ook niemand van telenet langs komen voor mij internet want dat probleem kom van buiten en dat is bewezen van orange wat is dat allemaal ,als straks niet opgelost is komen ik morgen terug naar scarlet 3 jaar geweest nooit geen probleem succes allemaal met jullie decoder maar ik ben ik kost moe .

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Daar heb je een PUNT.Smiley Tong

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

Bedankt

echt niet normaal orange wat ik en spijt dat ik van scarlet weg ben.

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Tja naar Telenet ga ik in elk geval NIET meer terug: de prijsverhoging vorig en dit jaar was ENKEL om de winstmarge te verhogen. Je kan evengoed een spaarvarken voor Telenet op je bureau zetten op het werk. Dus ok er zijn nog wat problemen hier maar qua prijs en wat je voor deze lagere prijs krijgt, ben ik wel tevreden. 

0 pluimen
Lise
Gewaardeerd verkenner

Ik heb een gelijkaardig probleem.
Regelmatig kan ik de decoder niet inschakelen. Als ik op de power-toets druk dan knippert het rode lichtje maar gebeurt er verder niets. Ik moet dan ook resetten maar heel vaak moet ik dat 3 à 4 keer doen voordat de decoder effectief ingeschakeld wordt. Vaak krijg ik het scherm waarbij het systeem geladen wordt, het lichtje wordt een seconde groen en dan weer rood. Als het na 3 à 4 keer nog niet lukt, trek ik ook even de stekker uit. Daarna lukt het meestal wel.

Ik weet dus wel hoe het probleem 'opgelost' moet worden maar het stoort me dat dit zo vaak gebeurd. Ik heb dus ook al een hoop geplande opnames gemist omdat de decorder niet werkte.

Naar 5000 bellen heb ik ook al gedaan maar daar vinden ze geen probleem en stellen ze enkel voor om even te resetten.

Heel vervelend.

@Orange: kan dit opgelost worden? Blijkbaar zijn er toch nog wat mensen met dit probleem.

Leden met de meeste pluimen