annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt vast

Topic gestart op: 09-02-18 14h52

Antwoorden: 143 antwoorden

thomasvdh
Ervaren verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?

loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.

soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op  de afstandbediening. 

soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn. 

al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.

bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is) 

technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.

gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.

kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor.... 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MTY007
Veteraan verkenner

hello

nieuw decoder met serie  nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange  is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

143 ANTWOORDEN 143
Frank76
Leidende verkenner

Eén keer gebeld.

Twee dagen later nieuwe decoder gekregen. Nooit nog problemen...


Ik weet niet waarom sommige enkel een nieuwe stroomkabel krijgen. In ons dorp ken ik 3 gezinnen die gewoon één keer hebben gebeld. Onmiddelijk nieuwe decoder. En niemand van ons heeft nog een probleem gehad.

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Ik moet helaas ook mee delen dat ik na drie maand dik spijt heb dat ik bij Telent weg ben gegaan.

ook mijn decoder loopt om de haverklap vast, onmogelijk om er beweging in te krijgen . Reageert niet , onder opnames geeft hij aan schijf Volume 100% ondanks voor 57% opgenomen.

enkel na harde reset gaar het weer, maar ik moet minstens 15 minuten wachten om de afstandsbediening te gebruiken , vroeger loopt het ding vast . 

Ook neemt hij programma’s op die geprogrammeerd,stonden maar niet werden uitgezonden opdat het feestdagen zijn , zoals rijker dan je denkt op,VTM vervangen door speelfilm. Toch neemt hij op.

ook de kwaliteit van het beeld is beschamelijk en zeker geen HD ...dit beeld is software matig gerenderd en dus niet echt HD... 

ik kan nog uren doorgaan , maar vind wel dat Orange zijn beloftes niet nakomt.

wij zijn goed,over dan Telent luid het in hun slogan...Maaaaarrrrrr

Minder betalen om slechte service, beeld te krijgen ???? Daar pas ik helaas voor. Overweeg om a,derde oplossing te zoeken. 

0 pluimen
thomasvdh
Ervaren verkenner

Zo slecht is het nu ook weer niet.. Bij mij toch niet

Internet werkt super enkel de digibox loopt soms vast vooral wanneer hij lang opstaat..sins laaste update lijkt het wel iets beter geworden te zijn

 

Van beeld kwaliteit heb ik ook niet te klagen Lijkt me zelfde als Telenet. 

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Van 10 dagen stabiel naar 3x vastlopen op 1 dag en dit terwijl er intussen geen update geweest is.

@Totem  kan er geen watchdog of sheduled reboot voorzien worden ?

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Manuele reboot ?
Bij mijn decoder staat er nog een schakelaar op de voedingskabel. Die gaat, samen bij het uitzetten van tv, receiver etc, ook op uit. Zo heb ik elke ochtend een fresh, ook wel langere, start. 


Misschien is het daarom dat ik op 2,5jaar nog maar 2 keer ben vastgelopen?

 

Leden met de meeste pluimen