annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt vast

Topic gestart op: 09-02-18 14h52

Antwoorden: 143 antwoorden

thomasvdh
Ervaren verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?

loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.

soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op  de afstandbediening. 

soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn. 

al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.

bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is) 

technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.

gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.

kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor.... 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MTY007
Veteraan verkenner

hello

nieuw decoder met serie  nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange  is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

143 ANTWOORDEN 143
Cdt24801
Wijze
Wijze

@MTY007

Personne ne t' empêche de poster toute l' histoire aussi dans la version FR ...

Peut-être que là tu trouveras des tribers qui sont aussi intéressés dans tes expériances.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
wossol
Gewaardeerd verkenner

Hier hetzelfde probleem, serie nummer beginnend met 28. Decoder sluit zichzelf af en moet daarna van de stroom af om het weer te doen. Ook al 5 keer met Orange gebeld, begin maart zou er een update moeten komen... Nu nog maar eens bellen en een nieuwe decoder claimen. Of een fikse korting op het TV geld bedingen.

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

hello 

nieuw decoder met serie  nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange  is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes

TwonickyII
Veteraan verkenner

Het meest voorkomende  probleem met die vastgelopen decoders is het feit dat men steeds weer, direct na het eventuele heropstarten van de decoder, te snel zijn tv toestel opzet..

Het is mij namelijk opgevallen dat, als je na een reset of onder een reset met televisie aan, het probleem nog steeds maar blijft bestaan. Het is niet opgelost. Geen beeld, klank, opnames die niet door gaan en noem maar op.

ik heb de test gedaan, verschillende keren na elkaar, na een crash sluit ik eerst en vooral al mijn toestellen af. Dus volledig de stroom af, ook deze van de televisie. Daarna start ik eerst mijn decoder op en laat deze op de achtergrond, je ziet eerst een groen lichtje oplichten en daarna het gele, wat wil zeggen dat hij op de achtergrond is opgestart en  stand-by staat.

Ik laat mijn decoder nu effe staan, zeg 5 minuten . Dan zet ik mijn televisie op, mijn decoder aan en  daarna heb ik geen problemen meer, tot aan de volgende chrash . 

Helaas komen deze vastlopers te vaak en teveel voor en is dit voor een oud Telenetgebruiker onaanvaardbaar. Want je betaalt tenslotte voor een goede service.En eerlijk, het gezever over “ onze programmeurs en techniekers werken eraan???” Valt ook bij lij niet in goede aarde.

Hoelang denkt men eigenlijk nodig te hebben om deze bug inde software op te lossen?? Ofwel stelt,u een nieuw type van decoder samen, die met degelijk materiaal werkt. Oftewel herschrijf je de software.

dit probleem datteerd al van bij de opstart van het project en is nog steeds niet opgelost. Dit kan zo niet verder heren van Orange, in plaats van loze beloftes te maken 

DOE ER EENS IETS AAN, WE WORDEN ONGEDULDIG.

Het is veel te gemakkelijk om te boffen met” we zijn de beste en de goedkoopste” als je met zulke problemen blijft zitten. Dus aub doe er iets aan.

 

 

MTY007
Veteraan verkenner

hello 

heb zoveel probleem gehad nu niet meer nieuw decoder met serie nummer beginnen met 31........ als u decoder beginnen met 27........ probleem met de processor ,heb geen probleem meer en dat is mijn 5 decoder,bellen orange bellen belllen 

Leden met de meeste pluimen