annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt vast

Topic gestart op: 09-02-18 14h52

Antwoorden: 143 antwoorden

thomasvdh
Ervaren verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?

loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.

soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op  de afstandbediening. 

soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn. 

al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.

bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is) 

technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.

gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.

kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor.... 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MTY007
Veteraan verkenner

hello

nieuw decoder met serie  nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange  is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

143 ANTWOORDEN 143
MTY007
Veteraan verkenner

hello

nieuw decoder met serie  nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange  is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes

TwonickyII
Veteraan verkenner

Hallo MTY007,

Eindelijk een degelijke oplossing voor een lang lopend probleem bij Orange.
Ik heb wel een opmerking: Het is jammer dat je als klant zelf moet gaan bedelen voor de juiste decoder.
Men moet van dit euvel al langer op de goohte zijn. Is het omdat er nog teveel oude decoders voorhanden zijn dat ze steeds die oude rommel geven??? Hopen ze hierdoor te besparen??? Ik vind dit een zeer triestige houding van Orange. Gelukkig krijgen we van persone die geen belagen hebben bij Orange een deugdelijke oplossing.
Waarvoor dank bij deze.

Mijn decoder draagt serie nr 28 dus vermoedt dat deze ook slecht is ...de lijdensweg kan beginnen ...lol



Grtz Dominiek

MTY007
Veteraan verkenner

Hallo

bij onze was ook niet normaal ,de technieken zijn 5 keer geweest  in totaal techniek kost dat oplossing niet vindt alles geprobeerd test du decoder elke keer zegt niets aan dat komen misschien van dit van dat alles dat komen van Telenet van buiten echt niet normaal maar met mij dat pakt niet heb en goed de raad voor iedereen bellen orange laat de techniek elke keer laten komen dat kost zo is zo veel geld aan orange maar zeker jullie niet laten doen jullie betaald moet in orde zijn  , en zaterdag geweest nieuw decoder geplaast maandag terug probleem natuurlijk met elke keer decoder met de série nummer 27........... slecht decoder ,maar nu niet meer tot nu toe serie nummer 31............. ,iedereen moet zo is zo een reclamatie doen beter voor iedereen ,orange kan mijn berichten lezen dat trekt mij niet aan ik heb tot gelijk en orange weet dat ik gelijk heb ,orange moet zorgt dat iedereen en goed service heb beter voor iedereen en zal ook minder klacht binnen orange,bellen bellen tot dat jullie probleem opgelost is.Bedankt sorry ik ben fransman ik doe mijn beste in nerderlans talen

TwonickyII
Veteraan verkenner

Bonjour MTY007,

Tout d’abord mes félicitations pour votre néerlandais. Il y a des politiciens dans notre pays qui peuvent apprendre quelque chose de vos compétences linguistiques. Dommage que les gens appellent toujours autant, mais cela semble valoir la peine. Il est important que les clients se soutiennent et se transmettent des informations. Malheureusement, c'est le problème maintenant ... Cela aurait dû être résolu par Orange lui-même. Merci ... Ce sont les suiveurs qui gagnent.

Vooreerst mijn felicitaties voor je Nederlands. Er zijn politiekers in ons land die nog iets van jou talenkennis kunnen leren. Het is jammer dat men altijd zoveel moet bellen, maar het loont blijkbaar. Het is belangrijk dat de klanten elkaar steunen en informatie doorgeven aan elkaar. Helaas is dit nu het probleem...Dit zou eigenlijk door Orange zelf al lang moeten opgelost zijn. Toch bedankt...Het zijn de volhouders die winnen.
Bonne Dimanche - Fijne Zondag 
Dominiek

MTY007
Veteraan verkenner

Bedankt Merci

Ik doe mijn best zoals voor de mensen te helpen in Nederlands talen zoals in Frans talen over deze probleem want ik weet alles van na de 4 decoder en dat de techniek 6 keer bij onze is geweest zonder dat de probleem was opgelost ,ik weet dat orange heeft probleem met de decoder met serie nummer die beginnen met 27 etc........ ,nu heb helemaal nieuw decoder gekregen met serie die beginnen met 31 .......... dat is toe nu toe super geen blocage meer eindelijk naar de 4 decoder,in Frankrijk bestaat nu en super nieuw decoder super smal ik hoop dat deze decoder naar België komen ,orange moet zo is zo kwaliteit geven aan zijn klant wij betaal genoeg voor maar Ya als orange moet als zijn decoder vervangen kost heel veel geld ,iedereen moet blijven bellen tot dat een oplossing komen succes aan iedereen.

Leden met de meeste pluimen