Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
MTY007
Veteraan verkenner

Re: Decoder loopt vast

hello

nieuw decoder met serie  nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange  is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes

TwonickyII
Veteraan verkenner

Hallo MTY007,

Eindelijk een degelijke oplossing voor een lang lopend probleem bij Orange.
Ik heb wel een opmerking: Het is jammer dat je als klant zelf moet gaan bedelen voor de juiste decoder.
Men moet van dit euvel al langer op de goohte zijn. Is het omdat er nog teveel oude decoders voorhanden zijn dat ze steeds die oude rommel geven??? Hopen ze hierdoor te besparen??? Ik vind dit een zeer triestige houding van Orange. Gelukkig krijgen we van persone die geen belagen hebben bij Orange een deugdelijke oplossing.
Waarvoor dank bij deze.

Mijn decoder draagt serie nr 28 dus vermoedt dat deze ook slecht is ...de lijdensweg kan beginnen ...lol

Grtz Dominiek

MTY007
Veteraan verkenner

Hallo

bij onze was ook niet normaal ,de technieken zijn 5 keer geweest  in totaal techniek kost dat oplossing niet vindt alles geprobeerd test du decoder elke keer zegt niets aan dat komen misschien van dit van dat alles dat komen van Telenet van buiten echt niet normaal maar met mij dat pakt niet heb en goed de raad voor iedereen bellen orange laat de techniek elke keer laten komen dat kost zo is zo veel geld aan orange maar zeker jullie niet laten doen jullie betaald moet in orde zijn  , en zaterdag geweest nieuw decoder geplaast maandag terug probleem natuurlijk met elke keer decoder met de série nummer 27........... slecht decoder ,maar nu niet meer tot nu toe serie nummer 31............. ,iedereen moet zo is zo een reclamatie doen beter voor iedereen ,orange kan mijn berichten lezen dat trekt mij niet aan ik heb tot gelijk en orange weet dat ik gelijk heb ,orange moet zorgt dat iedereen en goed service heb beter voor iedereen en zal ook minder klacht binnen orange,bellen bellen tot dat jullie probleem opgelost is.Bedankt sorry ik ben fransman ik doe mijn beste in nerderlans talen

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@MTY007  schreef:
... knip ...Bedankt sorry ik ben fransman ik doe mijn beste in nerderlans talen

Geen probleem hoor, je doet moeite om Nederlands te schrijven en dat is al heel wat meer dan de meeste Franstaligen doen ..

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Tussen haakjes @MTY007, wist je dat er ook een FR versie van Tribe is? Daar kun je probleemloos alles ook in uw moedertaal kwijt ...

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

Bedankt ,ik wondt in Mortsel Antwerpen dat is normaal ,grand merci bedankt

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

Bedankt 

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@MTY007

Personne ne t' empêche de poster toute l' histoire aussi dans la version FR ...

Peut-être que là tu trouveras des tribers qui sont aussi intéressés dans tes expériances.

0 pluimen
wossol
Gewaardeerd verkenner

Hier hetzelfde probleem, serie nummer beginnend met 28. Decoder sluit zichzelf af en moet daarna van de stroom af om het weer te doen. Ook al 5 keer met Orange gebeld, begin maart zou er een update moeten komen... Nu nog maar eens bellen en een nieuwe decoder claimen. Of een fikse korting op het TV geld bedingen.

0 pluimen
Highlighted
btodsk
Gewaardeerd verkenner

Ik ga ook hetzelfde doen. Binnen brengen heeft weinig zin op dit moment. Het laat mij wel zien dat orange niet komt met "de oplossing  voor zijn digi recorders. Dat is een verbetering noodzakelijk! 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen