annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt vast

Topic gestart op: 09-02-18 14h52

Antwoorden: 143 antwoorden

thomasvdh
Ervaren verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?

loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.

soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op  de afstandbediening. 

soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn. 

al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.

bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is) 

technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.

gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.

kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor.... 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MTY007
Veteraan verkenner

hello

nieuw decoder met serie  nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange  is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

143 ANTWOORDEN 143
btodsk
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je uitleg in het Nederlands. Mijn Frans is niet goed. Ik heb vandaag bericht gekregen van orange via messenger. Ik legde uit wat voor probleem ik had en was nog niet uitgesproken of ik kreeg 25€ korting. En ze vertellen mij dat ze werken aan een we update die het probleem zou moeten verhelpen.

Ik heb afgesproken om te kijken hoe vaak het apparaat blokkeert. Ze wilden gelijk een technieker sturen maar ik bekijk eerst hoe vaak hij uitvalt. 

 

Groetjes! 

MTY007
Veteraan verkenner

Ok succes is u decoder met de serie 27 .......... of niet .mvg

0 pluimen
wossol
Gewaardeerd verkenner

Eergisteren de nieuwe decoder geïnstalleerd gekregen, tot nu toe geen problemen. De technieker zei dat het ook een bekend probleem was, hij vond het in elk geval niet raar dat de decoder omgewisseld moest worden.

0 pluimen
btodsk
Gewaardeerd verkenner

Ik heb ook een nieuwe decoder gekregen een paar dagen geleden. Volgens de technieker zit er in de nieuwe decoder een andere harde schijf. Die zou het probleem zijn. Tot nu toe loopt alles perfect. 

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

Ik ben blij dat ik heb zoveel mensen geholpen 

Leden met de meeste pluimen