Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@wossol schreef:
Eergisteren de nieuwe decoder geïnstalleerd gekregen, tot nu toe geen problemen. De technieker zei dat het ook een bekend probleem was, hij vond het in elk geval niet raar dat de decoder omgewisseld moest worden.
Tja, die man zal dat heel dikwijls meemaken zeker ...
En uw nieuwe, is dit er eentje van de goede reeks (serienummer beginnend met 31)?
Ja, is er een met serienummer 31 inderdaad!
Dat is dan goed nieuws, volgens de ervaring van MTY007 is deze reeks wel degelijk verbeterd en zou het probleem van de baan zijn.
Je hebt hem nog maar pas, maar hou je ons hier op de hoogte? Thx.
Beste Cdt 24801 ,
heb je dan ook expliciet aan de telefoon gevraag dat ze enkel het nieuwe model
de 31 kwamen plaatsen ter vervanging ??? Ik hoop dat ik niet teveel zal moeten aandringen.
MVG Dominiek
Hallo
ben blij voor jullie ,bij mij de technieker 6 keer geweest elke keer een nieuw decoder met de slecht serie nummer die beginnen met 27. ...... geplaatst in totaal 4 , nu de 2 februari 2019 de techniek op nieuw geweest met en nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ tot nu toe geen probleem meer ,eindelijk kan onze de tv normaal bekijken .grtj
@TwonickyII schreef:
Beste Cdt 24801 ,
heb je dan ook expliciet aan de telefoon gevraag dat ze enkel het nieuwe modelde 31 kwamen plaatsen ter vervanging ??? Ik hoop dat ik niet teveel zal moeten aandringen.
MVG Dominiek
Hoi, ik heb de zaak hier van nabij gevolgd, maar het is @wossol die de klantendienst gebeld heeft en een nieuw exemplaar geëist en gekregen heeft. Aan hem/haar om uw vraag te beantwoorden.
Hallo
zeker weet heb de nieuw decoder van de 2 februari 2019 ,nog geen probleem gehad vroeg dat was 3 tot 4 keer paar weken niet plezant maar nu Weel .grtj
Ja, wat ik heb gezegd:
- Probleem dat decoder vastloopt.
- Volgens het forum moet ik er een met serienummer 31 hebben en ik zou graag hebben dat deze geleverd wordt.
Daarop gaf de klantendienst aan dat dit geen probleem was en kon er direct een afspraak gemaakt worden. Mocht er iemand moeilijk doen, dan gewoon eisen dat dit gedaan wordt. Je betaalt immers voor een werkend product!
Eerder ook wel iemand aan de lijn gehad die zei dat het niet verholpen zou worden met een andere decoder en er gewacht moest worden op een software update in maart. Het is dus essentiëel dat je voet bij stuk houdt en niet akkoord gaat voordat je een nieuwe decoder krijgt.
Dag allemal
tot nu toe geen probleem meer met de decodeur van orange en dat is vanaf de 2 februari ,met de nieuw serie nummer 31......... ,ik hoorp dat voor jullie ook ,Super nu als nog probleem laat mijaub weet.Grtj