Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-18 14h52
Antwoorden: 143 antwoorden
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hello
nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
ze hebben vorige week dinsdag mijn oude decoder meegenomen omdat die soms vast liep.
technieker kon ter plaatse de nieuwe decoder niet activeren, maar dit ging in de loop van de dag wel opgelost zijn..
nu 7 dagen later... nog steeds niets
als ik de decoder op zet komt er op dat ik niet geabboneerd ben om de tv kanalen..
andere decoder werkt overigens wel.
Maar ik begrijp niet goed hoe het 7 dagen kan duren om bij orange iets te activeren...
@Davido schreef:
als ik de decoder op zet komt er op dat ik niet geabboneerd ben om de tv kanalen..
andere decoder werkt overigens wel.
Maar ik begrijp niet goed hoe het 7 dagen kan duren om bij orange iets te activeren...
Ja, dat is duidelijk een decoder die niet goed/juist geactiveerd is op uw account. De klantendienst blijven lastigvallen zou ik zeggen ... En eens een shop binnenspringen om uw account ter plekke na te kijken ...
HAllo,
Dit is idd de enige manier, blijven bellen..
Helaas
Net nog 1x half uur en 1x 45 min aan de lijn gehad.
Allerlei resets en wachten etc.
Uiteindelijl vraagt de man welke van de decoders het probleem is, laatste 3 cijfers van de decoder.
Dan blijkt dat die nieuwe decoder niet eens in hun systeem zit.....
Andere dienst zal mij morgen of overmorgen bellen om decoder toe te voegen... zucht