Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-18 14h52
Antwoorden: 143 antwoorden
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hello
nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
Beste
Technieker geweest nieuw decoder de derde ,maar mijn internet is te graag binnenkort komen iemand van Telenet ligt niet aan orange maar buiten in de kast amai wat probleem.
mvg
Beste
zelde probleem twee de decodeur morgen komen de techniek voor de 4 keer ,decodeur standby heel warm ,maar nu ik laat niet is standby dat is niet nodig,orange zeg ook dat mijn internet te draag is ben curieus morgen zaterdag 10/11/2018
Hallo
zelde de probleem als jullie oud decoder terug binnen de 02/11/2018 nieuw geinstaller de 02/11/2018 nu de 7/11/2018 terug de zelde probleem orange gisteren gebeld wacht nu op de telefoon van orange,3 jaar bij scarlet geweest nooit geen probleem,kom terug bij scarlet.mvg
Onze decoder loopt dagelijks meerdere malen vast. Is het mogelijk om een andere te halen?
Beste
nieuwe decodeur help niet ik weet alles van ,dat is en probleem in de nieuwe decodeur van orange software of etc......
mvg