Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-18 14h52
Antwoorden: 143 antwoorden
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hello
nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
Vandaag nog iemand van de Orange techneuten aan de lijn gehad ivm het steeds vastlopen, opnames die niet doorgaan, klankprobleem bij opstarten decoder en telkens moeten heropstarten hierdoor. Zou dus niet de hardware zijn maar een software probleem waar men nog steeds aan werkt maar nog geen oplossing voor is gevonden men vraagt om geduld uit te oefenen. Zelfs bij de nieuwste decoders beginnend met 31 zouden deze problemen zijn vastgesteld.
Hallo
heb de nieuw decoder met serie 31....... van de 2 februari heb tot nu toe nog geen probleem meer ,u moet de technieker laten komen zoals ik ,6 keer in totaal ,kost geld aan orange en vraag voor de nieuw decoder u betaald moet in orde zijn simpel is dat .grtj
lopen die decoders nu nog vast ?
Hallo ,niet meer van februari 2019 serie nummmer beginnen met 31...... geen probleem meer .grtj