Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
thomasvdh
Gewaardeerd verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?

loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.

soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op  de afstandbediening. 

soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn. 

al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.

bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is) 

technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.

gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.

kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor.... 

Labels (1)
0 pluimen
143 ANTWOORDEN 143
Davido
Aspirant verkenner

ze hebben vorige week dinsdag mijn oude decoder meegenomen omdat die soms vast liep.

technieker kon ter plaatse de nieuwe decoder niet activeren, maar dit ging in de loop van de dag wel opgelost zijn..

nu 7 dagen later... nog steeds niets

0 pluimen
Davido
Aspirant verkenner

als ik de decoder op zet komt er op dat ik niet geabboneerd ben om de tv kanalen..

andere decoder werkt overigens wel.

Maar ik begrijp niet goed hoe het 7 dagen kan duren om bij orange iets te activeren...

0 pluimen
Cdt24801
Leidende sjamaan


@Davido  schreef:

als ik de decoder op zet komt er op dat ik niet geabboneerd ben om de tv kanalen..

andere decoder werkt overigens wel.

Maar ik begrijp niet goed hoe het 7 dagen kan duren om bij orange iets te activeren...


Ja, dat is duidelijk een decoder die niet  goed/juist geactiveerd is op uw account. De klantendienst blijven lastigvallen zou ik zeggen ... En eens een shop binnenspringen om uw account ter plekke na te kijken ...

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

HAllo,

Dit is idd de enige manier, blijven bellen..
Helaas 

 

Davido
Aspirant verkenner

Net nog 1x half uur en 1x 45 min aan de lijn gehad.

 

Allerlei resets en wachten etc.

Uiteindelijl vraagt de man welke van de decoders het probleem is, laatste 3 cijfers van de decoder.

Dan blijkt dat die nieuwe decoder niet eens in hun systeem zit..... 

Andere dienst zal mij morgen of overmorgen bellen om decoder toe te voegen... zucht

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen