Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-18 14h52
Antwoorden: 143 antwoorden
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hello
nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
@TwonickyII schreef:
Beste Cdt 24801 ,
heb je dan ook expliciet aan de telefoon gevraag dat ze enkel het nieuwe modelde 31 kwamen plaatsen ter vervanging ??? Ik hoop dat ik niet teveel zal moeten aandringen.
MVG Dominiek
Hoi, ik heb de zaak hier van nabij gevolgd, maar het is @wossol die de klantendienst gebeld heeft en een nieuw exemplaar geëist en gekregen heeft. Aan hem/haar om uw vraag te beantwoorden.
Ja, is er een met serienummer 31 inderdaad!
Dat is dan goed nieuws, volgens de ervaring van MTY007 is deze reeks wel degelijk verbeterd en zou het probleem van de baan zijn.
Je hebt hem nog maar pas, maar hou je ons hier op de hoogte? Thx.
Hallo
zeker weet heb de nieuw decoder van de 2 februari 2019 ,nog geen probleem gehad vroeg dat was 3 tot 4 keer paar weken niet plezant maar nu Weel .grtj