Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
MTY007
Veteraan verkenner

Re: Decoder loopt vast

Voila zaterdag 10/11/2018 techniek geweest krijg  ik en derde nieuw decoder  ,Maandag 12/11/2018 opnieuw probleem met deze nieuw decodeur blijven vast echt niet normaal,en nu u zal jullie mij niet geloven mijn internet valt uit bijna geen signal meer vandaag namiddag tussen 12 uur en 18 uur kom opnieuw de techniek moet geen geld kost amai ,aan de telefoon antwoord komen in orde komen in orde maar nee dat komen niet in orde dat is nog erg ze wil ook niemand van telenet langs komen voor mij internet want dat probleem kom van buiten en dat is bewezen van orange wat is dat allemaal ,als straks niet opgelost is komen ik morgen terug naar scarlet 3 jaar geweest nooit geen probleem succes allemaal met jullie decoder maar ik ben ik kost moe .

0 pluimen
Chiquita
Leidende verkenner

Daar heb je een PUNT.Smiley Tong

0 pluimen
MTY007
Veteraan verkenner

Bedankt

echt niet normaal orange wat ik en spijt dat ik van scarlet weg ben.

0 pluimen
Leentje1973
Ervaren verkenner

Tja naar Telenet ga ik in elk geval NIET meer terug: de prijsverhoging vorig en dit jaar was ENKEL om de winstmarge te verhogen. Je kan evengoed een spaarvarken voor Telenet op je bureau zetten op het werk. Dus ok er zijn nog wat problemen hier maar qua prijs en wat je voor deze lagere prijs krijgt, ben ik wel tevreden. 

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Ik moet helaas ook mee delen dat ik na drie maand dik spijt heb dat ik bij Telent weg ben gegaan.

ook mijn decoder loopt om de haverklap vast, onmogelijk om er beweging in te krijgen . Reageert niet , onder opnames geeft hij aan schijf Volume 100% ondanks voor 57% opgenomen.

enkel na harde reset gaar het weer, maar ik moet minstens 15 minuten wachten om de afstandsbediening te gebruiken , vroeger loopt het ding vast . 

Ook neemt hij programma’s op die geprogrammeerd,stonden maar niet werden uitgezonden opdat het feestdagen zijn , zoals rijker dan je denkt op,VTM vervangen door speelfilm. Toch neemt hij op.

ook de kwaliteit van het beeld is beschamelijk en zeker geen HD ...dit beeld is software matig gerenderd en dus niet echt HD... 

ik kan nog uren doorgaan , maar vind wel dat Orange zijn beloftes niet nakomt.

wij zijn goed,over dan Telent luid het in hun slogan...Maaaaarrrrrr

Minder betalen om slechte service, beeld te krijgen ???? Daar pas ik helaas voor. Overweeg om a,derde oplossing te zoeken. 

0 pluimen
Cdt24801
Leidende genezer

@TwonickyII  schreef:
... knip ...
Overweeg om a,derde oplossing te zoeken. 

Spijtig te lezen dat je zulke problemen ervaart. Maar wat voor andere oplossingheb je dan in gedachten? Overschakelen naar TV over de telefoonlijn? Of satelliet?

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Ik overweeg heel erg sterk om ondanks het prijsverschil terug contact op te nemen met Telenet. Want zelfs na herhaaldelijke vervangingen van de modems blijft het probleem bestaan. De software is van bedenkelijke kwaliteit om het systeem draaiende te houden, want in deze topic heb ik het nog niet gehad over het drastisch teruglopen van mijn surfsnelheid tot maar 2 mb/s ....en ik herhaal.....men biet iets goedkoper aan maar dr kwaliteit laat veel te wensen over ..helaas 

0 pluimen
Cdt24801
Leidende genezer

@TwonickyII

Ik vind het zeer jammer te horen dat je zulke slechte ervaringen hebt en dat er niets aan verholpen wordt /kan worden.

Ik begrijp natuurlijk dat je in die omstandigheden terug gaat naar Telenet, ondanks dat het gras niet echt groener is in de andere wei.

BTW, die lage snelheid, is dat bekabeld of WiFi? En staat uw decoder toevallig in een kast waardoor er een loeling/ventialtieprobleem zou kunnen zijn?

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Beste Cdt24801,
Als het op computerkennis aankomt ben ik zeker geen leek, ik weet ook wel dat surfen via een wifi signaal altijd trager gaat dan via een utp kabel, wat in mijn geval zo is. Door mijn hobby heb ik internet via de kabel nodig, dus een zuivere verbinding en gegarandeerde snelheid. Mijn decoder staat niet in een kast en voor het gebruik van wifi op tablet en telefoon is het signaal sterk genoeg , zelfs als ik twee iPad en twee iPhone heb aanliggen die tegelijk surfen. Ik hoef dus geen powerliners die het Wifi signaal versterken. 
Trouwen bij Orange is dit te betalen, bij telenet zijn deze eerste twee gratis.....Om maar te zeggen
Ik kom van een 200 Mb/sec fibernet en begreep dus ook wel dat ik in moest inboeten in snelheid, maar dat het zo erg zou zijn....neen dat had ik niet verwacht, ik had ook storingen bij telenet, maar die vielen samen in schoolvakanties of andere verloven.....het gekende fenomeen.....Teveel gebruikers op een te beperkt fibernet.
Met argwaan ben ik wegens te duur, lees 91€ voor tv, intenrnet en free phone fibernet 200 , plus 12€ gsm bij orange overgestapt. Prijs 65 € all in.
Ik had de vele reviews gelezen en was dus op de hoogte van de problemen, maar ik dacht dat deze van tijdelijke aard zouden zijn. Maar helaaaaaaaaaas......Niets is minder waar.
Men bespaart op decoders waarvan de software niet deugd, de modems zijn verouderde modellen, die na aanpassing van het net van Telenet, wat onlangs hier is gebeurd, niet aankunnen. de decoders worden heel erg heet als ze aanstaan en vertonen meer dan eens rare kuren, u wel bekend. 
Dus vergeef me als ik zeg dat idd het gras aan de overkant veel groener is dan bij Orange. 
En dan heb ik het nog niet eens gehad over al die verdomde Franse zenders die men willens nillens de strot in duwt . Op de voorbeschouwing van de geleverde zenders stond klaar en duidelijk dat RTL duitsland , Pro7 enz kon ontvangen worden, wat blijkt na installatie...Noppes....Niets van deze zenders.

Je begrijpy beste Cdt24801 dat ik heel erg teleurgesteld ben in de geleverde , beloofde , service.

0 pluimen
Cdt24801
Leidende genezer

@TwonickyII

Daar kan ik inderdaad niets tegen inbrengen. Ik kan enkel maar nogmaals mijn spijt uitdrukken dat je zulke negatieve ervaringen hebt. Gewoon van mens tot mens, ik werk niet voor Orange en heb ook geen aandelen hoor ...

Rest mij dan enkel om u het allerbeste te wensen en hopelijk meer geluk en plezier aan uw internet en TV beleving in de andere wei Smiley Knipoog

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen